کد خبر: ۱۴۵۸۷۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۱ - ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰

واکنش کاربران فضای مجازی به اظهارات جدید روحانی/ "گوشت نخورید؛ اولین برنامه 100 روز آخر دولت!»

کاربران شبکه های اجتماعی ضمن انتقاد از اظهارات رئیس جمهور مبنی بر نخوردن گوشت و مرغ و رفتن تمایل غذایی مردم به سمت آبزیان، با کنایه به وعده 100 روزه حل مشکلات در پایان کار دولت، نخوردن گوشت را اولین برنامه رئیس جمهور برای حل مشکلات، خواندند!

به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز در مراسم افتتاح طرح های حوزه کشاورزی گفت: «اگر عادت مردم از مصرف گوشت قرمز و گوشت مرغ به سمت آبزیان حرکت کند، و بتوانیم با قیمت ارزان و به صورت زیاد در اختیار مردم قرار دهیم، یک تحول بزرگی است.»

دانا نوشت: این اظهارات روحانی با انتقادات فراوانی از سوی کاربران فضای مجازی مواجه شد؛ برخی کابران تاکید داشتند که این اظهارات رئیس جمهور، مشابه اظهارات کارشناس یک برنامه تلویزیونی است که تاکید کرده بود مردم گوشت و مرغ نخورند.

تعداد دیگری از کابران نیز با کنایه به اظهارات روحانی، نخوردن گوشت را اولین نمونه عمل کردن رئیس جمهور به وعده حل مشکلات در 100 روز پایانی دولتش، عنوان کردند.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ح

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
علی اسدی
-
پنجشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
0
قدیما می گفتند درزمان یکی ازپادشاهان قاجار قحطی آمده بود به شاه گفتند مردم نان ندارن بخورند یه کاری بکنید شاه گفت خوب بگویید بیسکویت بخورند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
0
این آدم صددرصد مهره اسراییل و انگلیس !حالا ببین کی گفتم !بعد از ریاست جمهوریش فرار میکنه مثل بنی صدر خائن