کد خبر: ۱۴۵۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۴ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
سازمان هواشناسی پیش بینی کرد؛

بارش پراکنده باران برخی مناطق کشور

سازمان هواشناسی طی امروز و فردا برای برخی استان‌های کشور رگبار پراکنده، رعد و برق و گاهی وزش باد شدید پیش بینی کرد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، براساس اعلام سازمان هواشناسی، امروز در شرق گیلان، استان مازندران، خراسان شمالی، شرق زنجان، استان مرکزی، برخی نقاط اصفهان، ارتفاعات غرب و جنوب یزد، کرمان و دامنه‌ها و ارتفاعات البرز در قزوین، تهران، البرز و سمنان رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

برای فردا در سواحل خزر، خراسان شمالی، ارتفاعات غرب و شرق اصفهان، کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان و دامنه ها و ارتفاعات قزوین، البرز، تهران و سمنان همچنین برخی مناطق اصفهان، بارش پراکنده گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی شده است.
 
 روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری در برخی نقاط جنوب و جنوب شرق کشور به ویژه دامنه‌ها و ارتفاعات و در مناطقی از شمال غرب و غرب کشور بارش پراکنده باران رخ خواهد داد.
 
 
به تدریج از شنبه تا سه‌شنبه ۶ تا ۱۲ درجه افزایش دما در سواحل دریای خزر را شاهد خواهیم بود.
 
روزهای دوشنبه و سه شنبه سرعت وزش باد در غرب و شمال غرب کشور افزایش خواهد یافت.
 
چهارشنبه فعالیت بارشی در شمال غرب، سواحل دریای خزر، شمال شرق، دامنه‌های جنوبی البرز، مرکز و شرق کشور و پنجشنبه در شرق سواحل دریای خزر، شمال شرق، شرق، بخش‌هایی از جنوب شرق کشور است.
 
آسمان تهران امروز کمی ابری در بعدازظهر افزایش ابر گاهی رگبار و رعد و برق و احتمال باد شدید پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما در پایتخت ۲۹ و ۲۲ درجه خواهد بود.
 
انتهای پیام/ر

نظرات بینندگان