کد خبر: ۱۴۵۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۰ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
فرمانده سپاه فجر:

گره گشایی از مشکلات کارگران رسالت مهم مسئولان است

سردار بوعلی گفت: در سال جاری تمام تلاش ما باید در راستای ارتقا و تعالی قشر کارگر باشد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، آئین گرامیداشت هفته کار و کارگر با حضور فرمانده سپاه فجر،مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس ،دکترزارع معاون دادگستری استان ،ریاست اداره صنعت معدن وتجارت استان ومسئولان سپاه فجر برگزار شد.

سردار بوعلی در این مراسم با تبریک فرارسیدن هفته کار و کارگر، گفت: قشر کارگر یکی از ارکان اصلی تولید در کشور است و گره گشایی از مشکلات کارگران رسالت مهم مسئولان است.

وی با تاکید بر اهمیت هم افزایی و همراهی همه دستگاه ها برای حل مشکلات مردم، گفت: اقشار تخصصی بسیج مانند سازمان بسیج کارگران و کارخانجات و سازمان بسیج صنعت و معدن فارس نیازمندی ها و مشکلات پیش روی مسئله تولید در استان را شناسایی و طرح های لازم را برای حل این مشکلات به مسئولان و نمایندگان استان ارائه کنند.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه سپاه فارس با تمام امکانات و ظرفیت ها برای کمک به مسئولان در راستای حل مشکلات قشر کارگر آمادگی دارد، گفت: در سال جاری تمام تلاش ما باید در  راستای ارتقا و تعالی قشر کارگر باشد تا هر چه بیشتر رونق اقتصادی، تولید و اشتغالزایی را در استان فارس شاهد باشیم.

گفتنی است در این مراسم از پوستر هفته کار و کارگر و همچنین سه پوستر با موضوع گرامیداشت شهدای شاخص قشر کارگری شهیدان والامقام ابوذر غواصی، محمد کلاته و عبدالحسین برونسی رونمایی شد.

انتهای پیام/ح/ر

نظرات بینندگان