کد خبر: ۱۴۵۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۹ - ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
رئیس سازمان صمت استان فارس:

تلاش مضاعف سازمان بسیج کارگری در تامین کالاهای ضروری مردم/ کمک به کارفرمایان، رفع مشکلات کارگران را رقم می‌زند

آئین رونمایی از شهدای کارگر، به مناسبت روز جهانی کار و کارگر برگزار شد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، آئین رونمایی از  شهدای کارگر، به مناسبت روز جهانی کار و کارگر با حضور سردار "یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس ،حمید رضا ایزدی رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان فارس، سهراب مختاری مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی با موضوعیت  گرامیداشت روز کارگر برگزار شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس در این آئین با تاکید بر نقش کارگران بسیج و بسیج اصناف در یاری رساندن به مردم گفت:خوشبختانه بسیج مهندسین در عارضه یابی مسائل اقتصادی از تخصص و امکانات بالایی برخوردار بوده و در بسیاری از مسائل اقتصادی و حتی در راستای راه اندازی واحدهای تولیدی راکد و نیمه راکد نقش مهمی ایفا نموده است.

رابطه موثر و تنگاتنگ با بسیج اصناف

ایزدی با بیان این که سازمان صنعت،معدن و تجارت با بسیج اصناف رابطه موثر و تنگاتنگی دارد، یادآور شد:سازمان بسیج کارگری این استان با روحیه قوی خود در بسیاری از مشکلات از تولید تا توزیع کالاهای اساسی مردم همکاری مضاعفی داشته و  هر لحظه پای کار حاضر شده است.

ضرورت افزایش تولید و تامین کالاهای اساسی

رئیس صمت فارس با تاکید بر اهمیت و نقش جامعه کارگران گفت: با توجه به نیاز مردم به کالاها و اقلام ضروری این روزهای مردم،با هم افزایی، همدلی و همفکری دستگاه های مربوطه است که می توان با کمک به کارفرمایان رفع مشکلات کارگران را رقم زد.

انتهای پیام/س/ر
برچسب ها: فارس ، ایزدی ، شهدا ، کارگر
نظرات بینندگان