کد خبر: ۱۴۵۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۰ - ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰

واکسن کرونا برای ۲۵۲۰ نفر کادر درمان فسا تزریق شد

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان فسا گفت: ۲ هزار و ۵۲۰ نفر از کادر بهداشت و درمان، اورژانس، نظام پزشکی و دانشجویان بالینی فسا واکسن کرونا دریافت کردند.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، صادق مهدوی نیا مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان فسا، بیان کرد: از زمان اجرای طرح واکسناسیون کرونا تاکنون برای سه هزار و ۸۹۴ نفر، واکسن کرونا تحویل دانشگاه علوم پزشکی فسا شده و ۱۹۲نفر از بیماران خاص و صعب العلاج و ۱۰۲ نفر از پاکبانان شهرداری و ۵۰ نفر از جانبازان بالای ۵۰ درصد واکسن کرونا دریافت کرده اند.

وی، تصریح کرد: وضعیت در شهرستان فسا همچنان خطرناک و نگران کننده است و طبق رنگ‌بندی اعلام شده وزارت بهداشت این شهرستان هم اینک قرمز است.

مهدوی نیا، ادامه داد: از زمان بروز شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از ۳۴ هزار تست پی سی آر در فسا انجام و بیش از ۱۳ هزار مورد کرونای مثبت شناسایی شده است و تعداد فوتی‌های ناشی از این ویروس مرگبار در شهرستان نیز ۱۹۰ نفر بوده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا با بیان اینکه اجازه ندهیم گسترش و پیشرفت بیماری، مانع هرگونه کمک پزشکی و درمانی شود، از مردم درخواست کرد در صورت داشتن هرگونه علایم سرماخوردگی، تب، سرفه، نفس تنگی و بدن درد شدید به پزشک خانواده خود یا مراکز ویژه کرونا مراجعه کنند.

وی از همراهی مردم شریف، کسبه و اصناف محترم، ادارات، نهاد‌ها و سازمان‌هایی که در اجرا و نظارت بر قوانین شرایط قرمز کرونایی در کاهش شیوع بیماری کرونا و موج شکنی بحران کرونا، مدافعان سلامت را همراهی می‌کنند، تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/ع/ر
نظرات بینندگان