کد خبر: ۱۴۵۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۰ - ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰

عضویت کشتی‌گیر لارستانی در تیم ملی آلیش

محمدرضا عسکرپور کشتی‌گیر لارستانی با موفقیت در رقابت‌های انتخابی، به عضویت تیم ملی بزرگسالان کشتی آلیش درآمد تا مسابقات آسیایی و جهانی این تیم را همراهی کند.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه، حکمت الله ملتفت نائب رئیس هیئت کشتی لارستان گفت: محمدرضا عسکرپور، موفق شد در رقابت‌های انتخابی تیم ملی بزرگسالان کشتی آلیش، عنوان نخست را کسب کرده و به تیم ملی راه یابد.

وی افزود: این کشتی گیر لارستانی در دور اول پیکار‌های انتخابی تیم ملی کشتی آلیش، وحید میرفتح الهی دارنده چندین مدال کشتی فرنگی قهرمانی کشور از تهران را با حساب ۶ بر صفر از پیش رو برداشت و در دیدار دوم نیز جلال شاهمرادی دیگر نماینده تهران را با نتیجه ۶ بر صفر مغلوب کرد.

ملتفت ادامه داد: محمدرضا عسکرپور در دور سوم این رقابت‌ها در مقابل حامد سلیمی قهرمان کهنه کار کشتی آلیش ایران قرار گرفت و موفق شد این کشتی گیر سمنانی که چندین عنوان قهرمانی کشور و بین المللی را در کارنامه داشت را با حساب ۷ بر یک از پیش رو بردارد.

وی با اشاره به اینکه طبق مصوبه کمیته سنتی و ساحلی فدراسیون کشتی، هر کشتی گیری که در دیدار فینال، دو برد کسب کند به عنوان ملی پوش شناخته می‌شود، گفت: به همین منظور محمدرضا عسکرپور در دیدار چهارم این پیکار‌ها با حامد سلیمی مسابقه دوم را برگزار و موفق شد با نتیجه صفر بر صفر و با محاسبه اخطار بیشتر این کشتی گیر را شکست و ملی پوش وزن ۷۰ کیلوی تیم ملی کشتی آلیش جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا و جهان شود.

نایب رئیس هیئت کشتی لارستان تصریح کرد: مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آلیش ایران با شرکت ۲۱ کشتی گیر در شش وزن به میزبانی لارستان برگزار شد.

انتهای پیام/ع/ر
برچسب ها: شیرازه ، لارستان ، کشتی
نظرات بینندگان