کد خبر: ۱۴۵۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۲ - ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
در ماه مبارک رمضان؛

توزیع ۶۰ هزار بسته معیشتی از محل موقوفات فارس

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان فارس گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان سال جاری تا امروز ۶۰ هزار بسته معیشتی تهیه و بین اقشار آسیب پذیر جامعه از محل نیات واقفان تهیه و توزیع شده است.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، حجت الاسلام و المسلمین سید عباس موسوی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس در آیین توزیع ۸۸۰۰ بن کارت، بسته معیشتی و اطعام گرم با تبریک میلاد امام حسن مجتبی(ع) گفت: امروز در این ضیافت همدلی ۳ هزار پرس غذای گرم از محل موقوفه نصیرالملک در اطراف مسجد و بقا احمد ابن موسی(ع) و سیدعلا الدین الحسن(ع) توزیع خواهد شد. 

وی افزود: در رزمایش مواسات و همدلی با توجه به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب در خصوص کمک مومنانه با همکاری بسیار خوب سپاه فجر استان فارس، کمیته امداد از سال گذشته تا امروز ۱۴۰ هزار بسته معیشتی از محل موقوفات تهیه و در استان فارس با اولویت نقاط کم برخوردار توزیع شده است. 

حجت الاسلام والمسلمین موسوی با اشاره به شروع ماه مبارک رمضان در سال جاری گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا امروز ۶۰ هزار بسته معیشتی تهیه و بین اقشار آسیب پذیر جامعه توزیع شده است. 

به گفته مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس، با توجه به شروع مرحله جدید مواسات و همدلی در استان ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم و ۱۰ هزار بسته معیشتی تهیه شده است. 

بسته معیشتی

این مقام مسئول تصریح کرد: ۲۴ هزار پرس غذای گرم از محل موقوفه حاج قوام، توزیع ۱۰ هزار پرس غذای گرم در بین مددجویان کمیته امداد استان فارس، توزیع ۲ هزار و ۶۰۰ بن کارت به مبلغ ۴۰۰ هزار تومان در بین مستمندان از اقدامات دیگر این نهاد برای کمک به اقشار آسیب دیده از کرونا و نیازمندان بوده است. 

به گفته حجت الاسلام و المسلمین موسوی، در ماه رمضان خداوند وعده داده است به ما که ارزش و ثواب همه چیز چندین برابر می شود لذا بهتر است که باتوجه به وضعیت کنونی جامعه، کمکی به هم نوعان خود با تمسک به مولای متقیان و امام حسن مجتبی(ع) انجام دهیم. 

مدیرکل اوقاف استان فارس در پایان از مسجد نصیرالملک به عنوان یک پایگاه فرهنگی یادکرد و ابراز امیدواری کرد تا با تهیه و توزیع ۸۸۰۰ بن کارت، بسته معیشتی و اطعام گرم، اقدامات فرهنگی، مذهبی و خداپسندانه تداوم یابد. 

گفتنی است این برنامه با همکاری و مشارکت دستگاه های فرهنگی و اجرایی از جمله نهاد نماینده ولی فقیه در فارس، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع)، موقوفه نصیرالملک، کانون بسیج مداحان، پایگاه مقاومت بسیج ولی امر برگزار شده است. 

انتهای پیام/ح/ر
نظرات بینندگان