کد خبر: ۱۴۶۰۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۸ - ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰

استخدام فرزندان شاهد و جانبازان بالای ۷۰ درصد در فارس

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از آزمون استخدامی فرزندان شاهد و فرزندان جانباز ۷۰ د رصد و بالاتر خبر داد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، غلامرضا یوسفی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: براساس بند (ج) ماده ۸۸ قانون برنامه ششم توسعه، دولت مکلف شده است که فرزندان شاهد و فرزندان جانباز ۷۰ درصد و بالاتر را در طول اجرای قانون برنامه ششم توسعه استخدام کند.

وی افزود: بر اساس هماهنگی که بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان اداری و استخدامی کشور صورت پذیرفته است استخدام مشمولان مورد اشاره از طریق شرکت در آزمون و رقابت بین تمامی داوطلبان ایثارگر اعم از فرزندان شهید و فرزندان جانباز ۷۰ درصد و بالاتر بر اساس نمره کسب شده در امتحان صورت می‌پذیرد.
 
یوسفی گفت: براساس اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور ثبت نام آزمون آغاز شده است و افراد واجد شرایط در فارس پس از مطالعه دقیق دفترچه از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
 
انتهای پیام/ع/ر
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
علی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
0
طبق ماده ۴۴ قانون خدمات کشوری آزمون باید عمومی برگزار بشه،بعنی همه افراد بتوانند در آزمون شرکت کنند،برکزاری آزمون بین گروه خاص و ایثارگران آزمون عمومی نیست بلکه اختصاصی هست،لذا مصداق تبعیض است و غیر قانونی،البته ایثارگران در صورت برگزاری آزمون عمومی می‌توانند در کنار سایرین امتحان دهند و سی درصد سهمیه هم متعلق به آنها هست.ولی جذب نیرو بدون دعوت از سایرین تبعیض و در دراز مدت موجب افت علمی سازمان اداری،عدم استخدام نخبگان و فارغ التحصیلان،فساد اداری،کم سوادی کارمندان و نهایتا برهم‌خوردن امنیت ملی و یکپارچگی ملی است.
عباس زاده
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
0
با سلام مجلس محترم شورای اسلامی قانونی وضع کرده برای حمایت و استخدام فرزندان شاهد وجانبازان 70 درصد سوال اینه از اول انقلاب ودفاع مقدس هرچه قانون وضع می شود فقط به نفع فرزندان شاهد وجانبازان 70 درصد هست مگه بقیه جانبازان زیر 70 درصد وپایین تر ایثار گر نیستند اصلا جزء آمار این مملکت هستند یا خیر چرا قانونی برای بکارگیری واستخدام فرزندان سایر جانبازان زیر 70 درصد وپایین تر وضع واجرا نمی شود فرزندان جانبازان زیر 70 درصد آدم نیستند. این همه تبعیض در نظام ما پذیرفته نیست.