کد خبر: ۱۴۶۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۱ - ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
مدیر اجرایی جشنواره ملی خوشنویسی آیات ۱۴۰۰ شیراز؛

مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی خوشنویسی آیات در شیراز تمدید شد

فرهاد نصیری شیرازی گفت: بر اساس درخواست علاقمندان به شرکت در جشنواره ملی خوشنویسی آیات مهلت ارسال تصویر آثار به مدت یک هفته تمدید شده است.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، فرهاد نصیری شیرازی مدیر اجرایی جشنواره ملی خوشنویسی آیات ۱۴۰۰ شیراز بیان کرد: جدولی که در اختیار هنرمندان بر روی سایت بارگزاری شده، لازم است که به طور کامل تکمیل و به همراه تصویر آثار به آدرس جشنواره ارسال شود.

وی تصریح کرد: خوشنویسان تا پایان وقت اداری شنبه آینده مورخ یازدهم اردیبهشت می‌توانند آثار خود را به آدرس ایمیل جشنواره ارسال کنند زیرا مهلت فوق به هیچ عنوان تمدید نمی شود.

نصیری شیرازی ادامه داد: این جشنواره به منظور بزرگداشت استاد بزرگ قرآن نویسی، میرزا احمد نی ریزی از سری جشنواره‌ آیات معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و انجمن خوشنویسان ایران، شعبه شیراز برگزار  می شود.

مدیر اجرایی جشنواره ملی خوشنویسی آیات ۱۴۰۰ شیراز افزود: ترویج فرهنگ کتابت قرآن کریم، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری مرتبط با رشته خوشنویسی در خطوط قرآنی نسخ و ثلث، گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار حوزه فرهنگ و هنر خوشنویسی و کمک به انتشار گسترده‌تر این هنر اصیل و تکریم از مقام زند یاد میرزا احمد نی ریزی کاتب بزرگ قرآن کریم، عناوین این اهداف را در بر می‌گیرد و محورهای فراخوان قرآن کریم سور مبارکه انعام و ابراهیم است.

وی اضافه کرد: اطلاع رسانی و فرآیند ثبت نام و ارسال اثر از طریق تارنمای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس انجام می‌شود که شرکت در جشنواره با ارسال حداکثر ۳ اثر در هر بخش بوده و فایل آثار باید با فرمت jpg و حجم تقریبی ۱ مگابایت باشد و فایل‌های دیجیتالی که بی کیفیت باشند در مرحله انتخاب بررسی نمی شوند.

انتهای پیام/ع/ر
نظرات بینندگان