کد خبر: ۱۴۶۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۷ - ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
به همت خیرین عرصه سلامت فارس

مرکز جامع تصویربرداری ام. آر. آی و پت اسکن بیمارستان نمازی تکمیل می شود

عملیات تکمیل پروژه مرکز جامع تصویربرداری ام. آر. آی و پت اسکن بیمارستان نمازی آغاز شد.
به گزارش سرویس اقتصادی شیرازه، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نشستی که به منظور بررسی راهکار‌های تسریع اقدام خیرخواهانه برگزار شده بود؛ توسعه بخش پروژه مرکز جامع تصویربرداری ام. آر. آی و پت اسکن بیمارستان نمازی را زمینه مناسبی برای ایجاد مرکز جامع تصویربردای در بیمارستان نمازی با دستگاه‌های پیشرفته نظیر دستگاه پت اسکن، ام آر آی و دیگر دستگاه‌های مرتبط در این زمینه دانست.

مهرزاد لطفی همچنین این اقدام را زمینه ساز ایجاد فضای مناسبی برای ارائه خدمات تصویربرداری به بیماران استان فارس و استان‌های همجوار خواند.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس نیز در این نشست گفت: مشارکت در تکمیل ساختمان مرکز تصویربرداری این بیمارستان به همت این خانواده نیک اندیش با زیربنای دو هزار و ۷۰۰ مترمربع آغاز می‌شود.

علی اکبر رامجردی افزود: تجهیز بخش رادیوتراپی بیمارستان نمازی شامل تامین بخشی از اعتبار خرید تراپی و سی تی سی می‌لاتور، تکمیل اتاق عمل و بخشی از هزینه اسکلت ساختمان مرکز تصویربرداری، تامین بخشی از تجهیزات اتاق‌های عمل جدید اطفال بیمارستان نمازی و همچنین احداث بخش شیمی درمانی سرپایی بیمارستان آنکولوژی امیر تا کنون به ارزش ۲۸میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، از جمله کار‌های ارزنده و خداپسندانه این خانواده نیک اندیش بوده است.

محمدصادق مسعودی رییس بیمارستان نمازی نیز گفت: ساخت و راه اندازی این بخش موجب ارتقای خدمات تشخیصی، کوتاه‌تر شدن مدت زمان انتظار و تسهیل دسترسی بیماران و مراجعه کنندگان به این مرکز درمانی می‌شود.

انتهای پیام/ع/ر
نظرات بینندگان