کد خبر: ۱۴۶۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۰ - ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰

آغاز رزمایش اطعام مهدوی در استان فارس/ بیش از ۲ هزار جهیزیه به نوعروسان فارس اهدا می‌شود

بذرافشان گفت: امروز در راستای پویش ایران همدل ۱۰۰ هزار بسته ارزاق بین نیازمندان و خانواده های تحت حمایت این نهاد توزیع می شود که پیشینی داریم تا چند روز آینده به ۳۰۰ هزار بسته برسد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، محمد بذرافشان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس در آیین رزمایش اطعام مهدوی با تبریک میلاد کریم اهل البیت(ع) گفت: در شعبان سال گذشته وقتی رهبرمعظم انقلاب امر به مواسات و همدلی فرمودند، همه نهادها و تمامی اقشار مردم در راستای حمایت از نیازمندان به پا خواستند.

وی افزود: در سال گذشته اتفاقا مبارکی در استان فارس اتفاق افتاد و درخشش فارس در بین استان های کل کشور نمایان شد و در سال گذشته بیش از ۲ میلیون پرس غذای گرم در قالب اطعام مهدوی به نیازمندان اهدا شد

اطعام مهدوی

بذرافشان با بیان اینکه بیش از ۳۰۰ هزار بسته معیشتی به همت نیک اندیشان و مردم خوب استان فارس تهیه و دربین نیازمندان توزیع شد، اظهار داشت: بیش از ۱۳ میلیارد تومان از بنیادمستضعفان کشور به ایتام استان فارس اهدا شد و از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون ۲۰ میلیارد تومان وام قرض الحسنه به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و اقشار آسیب دیده به دلیل کرونا واگذار شد.

وی از توزیع اولین مرحله توزیع جهیزیه در بین نوعروسان استان فارس خبرداد و گفت: طی چند ماه آینده ۲ هزار و ۵۶ جهیزیه کامل بین نوعروسان توزیع خواهد شد.

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس، پوشاک و ارزاق بیش از ۱۰۰ خانواده یتیم یکی از روستاهای جنوبی استان توسط پرسنل نیروی انتظامی استان فارس تهیه و به خانواده ها اهدا شد که مایه مباهات است.

بذرافشان با اشاره به اجرای رزمایش اطعام مهدوی خاطرنشان کرد: امروز در راستای پویش ایران همدل ۱۰۰ هزار بسته ارزاق بین نیازمندان و خانواده های تحت حمایت این نهاد توزیع می شود که پیشینی داریم تا چند روز آینده به ۳۰۰ هزار بسته برسد.

بنابه گفته این مقام مسئول، یک و نیم میلیون پرس غذای گرم از ابتدای ماه مبارک رمضان تا پایان ماه مبارک توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به افزایش حامیان با کمک بسیج اظهار داشت: طرح کمیته امداد استان با همکاری فرماندهی سپاه فجر استان فارس برای جذب ۱۰۰ هزار حامی از ظرفیت بسیج به حامیان مددجویان کمیته امداد استان فارس آغاز شده است که قطعا یک کار بی‌بدیل و بی‌نظیر خواهد بود. 

اطعام مهدوی

بنابه عقیده این مقام مسئول، ۳ هزار و ۲۰۸ واحد مسکونی در دوسال آینده به همت سپاه فجر فارس، بنیاد مستضعفان و کمیته امداد استان فارس برای نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد ساخته خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: اختصاص مبلغ بسیار مناسبی برای حمایت از نیازمندان در بودجه ۱۴۰۰ بسیار کار خوب و ارزشمندی است.

انتهای پیام/ح/ر
نظرات بینندگان