کد خبر: ۱۴۶۰۹۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۷ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
فرماندار شهرستان نی‌ریز در گفتگو با «شیرازه»؛

تایید صلاحیت ۶۰درصد داوطلب انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا نی‌ریز/ شهرستان نی‌ریز آماده برگزاری انتخابات شد

هدایت گفت: در شهرهای نی‌ریز، قطرویه و مشکان جمعا ۷۰ نفر داوطلب ثبت نام نموده‌اند که از این تعداد ۳۴ نفر در هیئت‌های اجرایی و نظارت شهرستان تایید و ۲۲ نفر عدم احراز صلاحیت شدند و ۱۳نفر از داوطلبین پس از ثبت نام انصراف دادند.
به گزارش سرویس سیاسی شهرستان‌های شیرازه، مراد هدایت فرماندار شهرستان نی‌ریز در گفتگو با خبرنگار این رسانه با تأکید بر آمادگی ۱۰۰ درصدی برگزاری انتخابات در این شهرستان اظهار داشت: روند انتخابات در شهرستان نی ریز همانند سراسر کشور درحال انجام است و انشاءالله انتخابات بسیار خوبی را شاهد خواهیم بود.

وی به ثبت‌نام ۷۰ داوطلب ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر در شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: در شهرهای نی‌ریز، قطرویه و مشکان جمعا ۷۰ نفر داوطلب ثبت نام نموده اند که از این تعداد ۳۴ نفر در هیئت های اجرایی و نظارت شهرستان تایید و ۲۲ نفر عدم احراز صلاحیت شدند و ۱۳نفر از داوطلبین پس از ثبت نام انصراف دادند.

به گفته این مقام مسئول، شورای اسلامی شهرهای نی ریز، قطرویه و مشکان در این دوره از انتخابات دارای ۵ کرسی می باشند.

هدایت افزود: داوطلبانی که صلاحیت‌شان احراز نشده در صورت اعتراض می توانند از ۹ اردیبهشت به مدت چهار روز شکایت خود را به هیئت اجرایی مستقر در فرمانداری تحویل تا به هیئت عالی نظارت بر شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان ارسال و پس از رسیدگی نتایج به اطلاع داوطلبان محترم خواهد رسید. 

بنابه عقیده فرماندار نی ریز، وظیفه مسئولین برگزاری انتخابات اعم از هیئت اجرایی، نظارت و بازرسی برگزاری انتخابات سالم رقابتی و با امنیت می باشد و مسئولین دولتی حق ندارند به نفع کسی تبلیغ کنند؛ پیش بینی ۱۲۰ شعبه اخذ رای برای شهرستان داریم که طی جلسات آتی آمار دقیق مشخص می‌شود.

گفتنی است ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر، روستا و تیره های عشایری روز ۲۸ خرداد همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری برگزار می شود.

انتهای پیام/ح/ر
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
0
خبر کپی از کی تا حالا شده گفتگو
محمدیان
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
0
احسنت به بچوی نی ریز، انشالله انتخابات خوبی داشته باشیم
احمدی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
0
اگر خبر کپی و بازنشری باشه باید منبع رو بزنن، اما بعید میدونم کپی باشه!