کد خبر: ۱۴۶۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۴ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
فرماندار شهرستان‌اوز درگفتگو با «شیرازه»؛

تایید صلاحیت ۹۳درصد کاندیدا انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا اوز/ آماده برگزاری انتخابات در شهرستان اوز هستیم

علیپور گفت: پیش‌بینی ۲۰ شعبه اخذ رای برای شهرستان اوز داریم که طی جلسات آینده آمار دقیق مشخص می‌شود؛ امکانات و نیروها مورد نیاز برای شعب اخذ رای پیش‌بینی شده و نمایندگان نظارت بر صندوق‌ها مشخص شده‌اند لذا آمادگی کامل برپایی انتخابات در شهرستان وجود دارد.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، علی اصغر علیپور فرماندار شهرستان اوز در گفتگو با خبرنگار این رسانه با تأکید بر آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات در این شهرستان اظهار داشت: روند انتخابات در شهرستان اوز همانند سراسر کشور درحال انجام است، هیئت معتمدین اصلی مردم معرفی شده‌اند و هیئت‌های اجرایی تشکیل شده لذا انشاءالله انتخابات بسیار خوبی را شاهد خواهیم بود.

وی به ثبت‌نام ۱۰۶ داوطلب ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: در کل شهرستان جمعا ۱۰۶ نفر داوطلب ثبت نام نموده‌اند که از این تعداد 8 نفر در حوزه شهری و روستایی شهرستان اوز ردصلاحیت شده‌اند و هیچ مورد انصرافی نداشته‌ایم. 

علیپور در ادامه افزود: داوطلبانی که صلاحیت شان احراز نشده در صورت اعتراض می توانند از ۹ اردیبهشت به مدت چهار روز شکایت خود را به هیئت اجرایی مستقر درفرمانداری تحویل تا به هیئت عالی نظارت بر شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان ارسال و پس از رسیدگی نتایج به اطلاع داوطلبان محترم خواهد رسید. 

فرماندار اوز با اشاره به تعیین شعب اخذ رای در این شهرستان تصریح کرد: پیش بینی ۲۰ شعبه اخذ رای برای شهرستان داریم که طی جلسات آینده آمار دقیق مشخص می‌شود؛ امکانات و نیروها مورد نیاز برای شعب اخذ رای پیش بینی شده و نمایندگان نظارت بر صندوق ها مشخص شده اند لذا آمادگی کامل برپایی انتخابات در شهرستان وجود دارد.

به گزارش «شیرازه»، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر، روستا و تیره‌های عشایری روز ۲۸ خرداد همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری برگزار می شود.

انتهای پیام/ح/ر
نظرات بینندگان