کد خبر: ۱۴۶۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۰ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
استاندار فارس؛

سالن‌های تزریق واکسن کرونا در شیراز افزایش یافت

استاندار فارس گفت: استان فارس در تزریق واکسن کرونا پیشتاز است و واکسیناسیون با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی ادامه دارد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، عنایت الله رحیمی با بیان اینکه استان فارس در تزریق واکسن کرونا پیشتاز است و واکسیناسیون با رعایت کامل اصول بهداشتی ادامه دارد، عنوان کرد: بیشترین تعداد واکسن تزریق شده در شهر‌های کشور مربوط به شیراز است.

استاندار فارس با اشاره به اینکه واکسیناسیون در همه نقاط فارس با اولویت اول کادر درمان و بیماران خاص شروع شد، اظهار کرد: در حال حاضر تزریق واکسن به افراد مسن بالای ۸۰ سال نیز آغاز شده است.

وی بیان کرد: تاکنون ۸۵ هزار نفر در استان فارس دوز اول واکسینه شده‌اند که از این تعداد ۱۲ هزار نفر دوز دوم را نیز دریافت کرده اند.

استاندار فارس با تاکید بر اینکه تزریق واکسن در استان فارس با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی انجام می‌شود، یادآور شد: در هر شهرستان یک مرکز واکسیناسیون جهت تزریق واکسن به پرسنل بیمارستان و شبکه بهداشت و درمان وجود دارد.

وی با بیان اینکه در شیراز نیز ۴ سالن به این امر اختصاص داده شده که در هر سالن ۶ کانتر وجود دارد، ادامه داد: با توجه به اتمام واکسیناسیون گروه بهداشت و درمان و شروع تزریق واکسن به گروه‌های سنی بالای ۸۰ سال، در شهرستان‌ها مقرر شد یک سالن نیز به این منظور راه اندازی شود.

استاندار فارس همچنین از افزایش تعداد سالن‌های مخصوص تزریق واکسن در شیراز به ۱۰ سالن خبر داد.

انتهای پیام/ع/ر
برچسب ها: کرونا ، شیرازه ، واکسن
نظرات بینندگان