کد خبر: ۱۴۶۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۰ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
فرمانده سپاه بقیه الله (عج) شیراز؛

توزیع بیش از ۴هزار بسته معیشتی در مرکز شیراز

مجید علیپور گفت: امروز اولین مرحله از نهضت کمک های مومنانه سال ۱۴۰۰ با بیش از ۴۸۰۰ بسته معیشتی آغاز شد که به خانواده‌های نیازمند اهدا می گردد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، مجید علیپور فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج بقیه الله(عج) شیراز در آیین توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی این ناحیه گفت: در سال گذشته به همت پایگاه های مقاومت، بسیجیان و نیک اندیشان بیش از ۳۵۰ هزار بسته بهداشتی تهیه و به خانواده های نیازمند محلات محدوده استحفاظی این ناحیه اهدا شد.

وی با بیان اینکه در دوازده ماه گذشته،۶۲۰ هزار پرس غذا طبخ و توزیع شد، گفت: ۵۵ سری جهیزیه کامل تهیه و در اختیار نوعروسان دم بخت قرار گرفت و در نذرخون ۳ هزار نفر از بسیجیان موفق به اهدا خون شده اند.

به گفته فرمانده سپاه بقیه الله (عج) شیراز، بیش از ۱۸۵ هزار بسته معیشتی در سال ۹۹ تهیه شد و در نذر رهایی که یک کار بسیار زیبا از سالروز شهادت شهید سلیمانی شروع شد، ۵۶ زندانی جرائم غیر عمد به همت بسیجیان آزاد شدند.

در مرحله چهارم نذر رهایی که امسال برگزار شد، سپاه ناحیه بقیه الله موفق شد ۴۴ زندانی جرائم غیر عمد را به آغوش گرم خانواده برگرداند.

علیپور در پایان سخنان خودش با اشاره به اولین مرحله رزمایش کمک مومنانه این ناحیه گفت: امروز اولین مرحله از نهضت کمک های مومنانه سال ۱۴۰۰ با بیش از ۴۸۰۰ بسته معیشتی آغاز شد که به خانواده های نیازمند اهدا می گردد.

انتهای پیام/ح/ر
نظرات بینندگان