کد خبر: ۱۴۶۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۵ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
فرمانده سپاه فجر استان فارس؛

توزیع بیش از ۲۰هزار بسته معیشتی همزمان در پنج نقطه شیراز/ استان فارس در خدمت به مردم پیشتاز است

سردار یدالله بوعلی گفت: همه رده‌های سپاه در روزهای آغازین سال ۱۴۰۰برای ارائه خدمت در عرصه های مختلف فعال شدند لذا ۱۸ نوع خدمت را تعریف کردیم که استان فارس در ارائه این خدمات جز استان‌های پیشتاز است.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس در آیین توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی سپاه بقیه الله(عج) شیراز گفت: فراتر از آنچه که پیش بینی کرده بودیم، در این ماه مبارک انجام شد. 

وی افزود: در روزهای آغازین سال ۱۴۰۰، همه رده‌های سپاه برای ارائه خدمت در عرصه های مختلف فعال شدند لذا ۱۸ نوع خدمت را تعریف کردیم که استان فارس در ارائه این خدمات جز استان های پیشتاز است.

وی با اشاره به اینکه در استان تهیه و توزیع ۳۰۰ هزار بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان امسال را داشته ایم، اظهارداشت: تنها امروز به ۳۰۰ هزار بسته رسیده ایم و هم اکنون در پنج نقطه شهر شیراز بیش از ۲۰ هزار بسته توزیع می شود.

به گفته سردار بوعلی، در سراسر استان فارس بیش از ۱۱۰ هزار بسته در حال توزیع است و با امید خداوند تا پایان ماه مبارک ۵۰۰ هزار بسته تهیه و توزیع خواهد شد.

وی تصریح کرد: درکنار این کار اهدای جهیزیه، کارت هدیه و پرس غذای گرم، نذر رهایی صورت گرفته است که استان فارس به عنوان استان‌های پیش رو موجب آزاد سازی ۶۸۷ نفر زندانی جرائم غیرعمد افراد موجبات را فراهم کرده است و تا قبل از عید فطر امسال پیش بینی بیش از ۱۱۰ نفر آزاد سازی را داریم‌. 

فرمانده سپاه فجر استان فارس در پایان تاکید کرد: در استانی هستیم که به کار خیر و نیکو شهرت دارند و با پیشتازی نسبت به سایر نقاط کشور، کمک های آن ها به نیازمندان می رسد.


انتهای پیام/ح/ر
نظرات بینندگان