کد خبر: ۱۴۶۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۵ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰

شب نوزدهم رمضان و روایت کسانی که بر بالین بیماران احیاء گرفته‌اند + عکس

نجوای دلنشین "الغوث الغوث" در شب‌ ضربت خوردن مولا علی(ع) نه تنها از خانه‌ها بلکه از بیمارستان‌ها نیز شنیده می‌شد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، خداوند متعال برای کل هستی و ازجمله اموراتی که مربوط به انسان‌هاست برنامه‌هایی دارد که بخشی از این برنامه‌ها به اختیار خود انسان‌ها واگذارشده و عمده آن نیز در دست خدای متعال است.

سلامتی، بیماری، روزی حلال، اولاد و تعیین مسیر زندگی انسان اموری هستند که انسان دائماً با آن مواجه است و از ناحیه خداوند متعال تحت عنوان قضای الهی رقم می‌خورد و در شب قدر خداوند این مقدرات را برای یک سال آینده تعیین می‌کند.

شب قدر در بیمارستان

در حالی ماه مبارک رمضان امسال و شب‌های قدر را پشت سر می‌گذاریم که کرونا بر جهان سایه افکنده و به جای مراسمات پرشور عزاداری و احیاء در مساجد، حسینیه‌ها، مصلاهای و مکان‌های زیارتی، قدر را در خانه‌هایمان قدر می‌دانیم و امیدواریم‌ دعای خیر همه بندگان خداوند هر چه زودتر پایان این ویروس باشد.

هر چند شب‌های قدر امسال به مانند سال‌های گذشته که با شور خاص و به صورت تجمعی برگزار می‌شد، برگزار نشده اما تصاویر قدر امسال تا سال‌های سال در اذهان مردم و در میان اخبارهای سخت کرونا خواهد ماند.

شب قدر در بیمارستان کرونا

کادرهای پرستاری و بیمارستانی که در خط مقدم کرونا در حال مبارزه هستند در فضای معنوی در کنار دیگران رزمندگان این جنگ‌ سخت در شب‌ ضربت خوردن مولا علی(ع) قرآن به سر گرفتن و در سوگ فاتح خیبر اشک ریختند.

در شب ۱۹رمضان نجوای دلنشین "الغوث الغوث" مومنان از بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) درحالی به عرش رفت که روزهاست از خود و خانواده‌ گذشته‌اند و با ویروسی مبارزه می‌کنند که به تمام جهان نفوذ کرده و بیش از ۱۵۲ میلیون انسان در جهان را هم درگیر کرده است.

 روایت آنهایی که هفته‌هاست بر بالین بیماران احیاء گرفته‌اند

بیایم همه در قدر شبی بهتر از هزار ماه برای نجات جهان از این ویروس و هزاران ویروس و امراض دیگر به درگاه خداوند دعا کنیم.

انتهای پیام/ر
نظرات بینندگان