کد خبر: ۱۴۶۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۶ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف فارس؛

بیش از۱۳۰۰ بسته حمایتی در همایش کریمانه رمضان توزیع شد

همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و در قالب برگزاری همایش کریمانه رمضان بسته های حمایتی موقوفات ویژه نیازمندان شهر شیراز توزیع شد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، جواد یزدانی مسئول روابط اداره کل اوقاف فارس با اعلام این مطلب گفت: در نیمه اول ماه مبارک رمضان امسال به همت مجموعه فرهنگی مذهبی منهاج الهدی چهاردهمین همایش کریمانه با هدف حمایت از نیازمندان و خانواده هایی که به جهت شیوع ویروس کرونا در شرایط مناسب معیشتی و اقتصادی قرار ندارند؛ برگزار و ۱۳۱۳ بسته شامل سبد ارزاق و بن کارت کالا توزیع شد.

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف فارس افزود: این بسته های حمایتی با هزینه ۲ میلیارد ریال از محل کمک های خیرین، موقوفات شهر شیراز از جمله موقوفه های زنهاری و میراب نهراعظم تهیه و با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) و همچنین برخی از گروه‌های جهادی در اختیار مددجویان و خانواده‌های نیازمند شناسایی شده قرار داده می شود.   

وی تصریح کرد: سنت نیکو و دیرین دستگیری از نیازمندان و حمایت از ایتام همواره در ماه مبارک رمضان وجود داشته است و این ماه فرصت مغتنمی است برای انجام امور خیرخواهانه به نحوی که تا پایان ماه مبارک ویژه برنامه های مواسات و همدلی و توزیع بسته های معیشتی از محل کمک های خیرین، موقوفات و عموم مردم تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/ح/ر
نظرات بینندگان