کد خبر: ۱۴۶۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۸ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰

توریع ۳۰۰ بسته معیشتی در شهر کارزین فارس

حمیدرضا رضایی گفت: ۳۰۰ خانوار از نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا شناسایی شده شهر کارزین در راستای منویات مقام معظم رهبری و اجرای رزمایش همدلی و کمک مومنانه، از اقلام ویژه بسته معیشتی بهره‌مند شدند.
به گزارش سرویس اجتماعی شهرستان‌های شیرازه، حمیدرضا رضایی مدیر مرکز نیکوکاری کریمه اهلبیت(ع) شهر کارزین گفت: ۳۰۰ خانوار از نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا شناسایی شده شهر کارزین در راستای منویات مقام معظم رهبری و اجرای رزمایش همدلی و کمک مومنانه، از اقلام ویژه طرح بهره‌مند شدند.

وی اضافه کرد: این بسته‌های معیشتی شامل چندین قلم کالای اساسی ویژه ماه مبارک رمضان از جمله روغن، ماکارونی، برنج، مرغ، سویا، رب گوجه و ... است.

رضایی اظهار داشت: از ابتدای همه گیری ویروس کرونا و بوجود آمدن مشکلات معیشتی برای همشهریان چندین نوبت توزیع بسته های معیشتی در کارزین توسط این مرکز نیکوکاری انجام شده و در صورت تامین اعتبار که بوسیله کمک های مردمی انجام می شود بازهم توزیع بسته های معیشتی را ادامه خواهیم داد.

وی تصریح کرد: ارزش ریالی هر سبد کالایی چهار میلیون ریال و اعتبار صرف شده در این طرح یک میلیارد و سیصد میلیون ریال است.

رضایی ادامه داد: گزینش افراد نیازمند توسط رابطین مرکز در محله های مختلف شهر انجام شده است و توزیع بسته‌های معیشتی براساس این بانک اطلاعاتی موجود انجام می‌شود.

انتهای پیام/ش/ر
نظرات بینندگان