کد خبر: ۱۴۶۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۵ - ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰

قلع و قمع مستحدثات غیر قانونی در اراضی ملی پلاک خانخوره بخش مرکزی شهرستان آباده

پس از دریافت گزارش مبنی بر ایجاد مستحدثات غیر قانونی در اراضی ملی پلاک خانخوره بلافاصله نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی به محل اعزام و پس از انجام هماهنگی های لازم عملیات قلع و قمع اجرا و اراضی به حالت اولیه بازگردانده شد.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، با تلاش نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی مستحدثات غیر قانونی ایجاد شده در اراضی ملی خانخوره  بخش مرکزی شهرستان آباده قلع و ‌قمع شد.

اکبر رحیمی حقیقی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آباده با اعلام این خبر گفت: پس از دریافت گزارش قرقبان منطقه مبنی بر ایجاد مستحدثات غیر قانونی در اراضی ملی منطقه مذکور بلافاصله نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی به محل اعزام و پس از انجام هماهنگی های لازم عملیات قلع و قمع اجرا و اراضی به حالت اولیه بازگردانده شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آباده تاکید کرد با هرگونه ساخت و ساز در اراضی ملی به شدت برخورد و اقدامات قانونی در این خصوص انجام خواهد گرفت. 

وی در ادامه از طبیعت دوستان و بهره برداران مراتع خواست در صورت مشاهده هر گونه تخریب و تصرف و یا آتش سوزی در اراضی ملی مراتب را از طریق تماس با تلفن ۱۵۰۴ یگان امداد جنگل و مرتع اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع/ر
نظرات بینندگان