کد خبر: ۱۴۶۱۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۴ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰

قرارگاه جهادی شهید محسن جعفری به یاری نیازمندان شرق شیراز می‌رود

مسئول قرارگاه جهادی شهید محسن جعفری شیراز با اشاره به تاسیس این قرارگاه پس از شهادت این سرباز گمنام امام زمان (عج) گفت: با همکاری این گروه جهادی، ۶۰۰بسته معیشتی غذایی طی چند روز آینده به نیازمندان منطقه شرق شیراز توزیع خواهد شد.
 مسئول قرارگاه جهادی شهید محسن جعفری شیراز با اشاره به تاسیس این قرارگاه پس از شهادت این سرباز گمنام امام زمان (عج) گفت: با همکاری این گروه جهادی، 600 بسته معیشتی غذایی طی چند روز آینده به نیازمندان منطقه شرق شیراز توزیع خواهد شد.

عبدالرضا شتابی افزود: در لبیک به فرمایش‌های مقام معظم رهبری در زمینه  کمک همدلانه و خدمت به نیازمندان، قرارگاه جهادی شهید محسن جعفری تاسیس شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری بیش از 2هزار پرس غذای گرم با محوریت مسجد ابوالفضل (ع) بلوار نصر شیراز تهیه و در اختیار نیازمندان تحت پوشش و همچنین کارتن خواب‌ها و بچه های کار قرار گرفته است.

عضو هیات امنای قرارگاه جهادی شهید محسن جعفری با اشاره به دیگر فعالیت های این گروه جهادی بیان کرد: پیش از این و از آغاز سال جاری تاکنون، 470 بسته معیشتی شامل برنج، روغن، رب گوجه، سویا، ماکارونی و چای در اختیار نیازمندان قرارگرفت.

وی همچنین افزود: تعمیر دوباب منزل مسکونی با هزینه 130میلیون ریال، تهیه جهزیه سه زوج جوان شامل فرش 12متری، یخچال، لباسشویی، بخاری، جاروبرقی، ظروف کامل آشپزخانه و اجاق گاز به ارزش مجموع هر یک مبلغ 200میلیون ریال و همچنین تهیه 300 دست البسه مختلف از دیگر فعالیت های خیرخواهانه و نوعدوستی این قرارگاه در مدت زمان اندک سپری شده از شکل‌گیری آن بوده است.

شتابی اظهار داشت: هزینه تهیه بسته های معیشتی، رفاهی و غذایی این قرارگاه توسط خیرین و آحاد مردم شیراز تامین شده است.

وی گفت: اقشار مختلف مردم که با هدف خیرخواهانه قصد کمک به نیازمندان را دارند، می‌توانند کمک های نقدی را در اختیار هیات فرهنگی مذهبی مکتب الشهدا قرار دهند.

پیکر پاک شهید محسن جعفری سرباز گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات سی‌ام بهمن‌ماه ۱۳۹۹ پس از تشییع در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) در گلزار شهدای شیراز آرام گرفت.

این شهید مدافع امنیت به دنبال اقدامات اطلاعاتی بر روی یکی از باندهای جرائم سازمان یافته استان سیستان و بلوچستان در چابهار به شهادت رسید.

در این عملیات، سه تن از سربازان جان برکف گمنام امام زمان(عج) وزارت اطلاعات، هنگام انجام وظیفه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/ش/ر
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
0
فالی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
0
عالی