کد خبر: ۱۴۶۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۶ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
همزمان با روز معلم؛

فرمانده انتظامی و فرمانده سپاه فجر استان فارس با مدیرکل آموزش و پرورش فارس دیدار کردند

فرمانده انتظامی و فرمانده سپاه فجر استان به مناسبت فرا رسیدن روز معلم، با مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس و سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر استان به همراه جمعی از معاونین در دفتر مدیرکل آموزش و پرورش استان حضور یافتند.

فرمانده انتظامی استان فارس در این دیدار ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت امام علی(ع) و گرامیداشت سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت روز معلم، اظهارداشت: دین ما نگاه زیبایی نسبت به مقام و جایگاه معلم دارد و احادیث و روایات نیز به خوبی ارزش مقام معلم را نشان می دهند.

سردار حبیبی گفت: دشمنان همواره به دنبال بهانه‌ای هستند تا با استفاده از آن در جامعه ایجاد مشکل نمایند ولی افتخار می کنیم که معلمان ما جامعه را از خطر تبلیغات دشمنان مصون نگه می دارند.

وی با اشاره به شیوع ویروس منحوس کرونا در جامعه، افزود: در این شرایط نیز معلمان با تغییر تاکتیک نسبت به تعلیم و تربیت دانش آموزان اقدام می کنند که از زحمات و تلاش های آنان تشکر و قدردانی دارم.

فرمانده انتظامی استان فارس در پایان ضمن تبریک روز معلم و تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های آنان، با اهدا لوح تقدیر از مدیر کل آموزش و پرورش و معاونان وی تجلیل و قدردانی به عمل آورد.

قدردان جایگاه وای معلم در جامعه هستیم

سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری و روز معلم، به جایگاه والای مقام معلم در جامعه اشاره کرد و گفت: امیدواریم همواره قدردان زحمات و تلاش های معلمان عزیز باشیم.

 فرماندهان نیروهای مسلح مالکان اشتر زمان هستند 

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس نیز در این دیدار گفت: شما فرماندهان نیروهای مسلح مالکان اشتر زمان هستید که هر لحظه گوش به فرمان ولی امر مسلمین بوده و امنیت و آرامش حاکم بر جامعه مرهون تلاش ها و زحمات شبانه روزی شما عزیزان است.

فرهاد اسماعیلی افزود: ما معلمان افتخار می کنیم که انسان هایی به مانند شما را تربیت و به جامعه معرفی کرده ایم.

وی ضمن تقدیر و تشکر از حضور فرماندهان نیروی انتظامی و سپاه استان در مجموعه آموزش و پرورش، گفت: همواره برادری و اتحاد در سطوح مختلف جامعه، رمز پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است.

انتهای پیام/ع/ر
نظرات بینندگان