کد خبر: ۱۴۶۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۴ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
فرماندار قیروکارزین در گفتگو با «شیرازه»؛

هیچ مشکلی برای برگزاری انتخابات نداریم

کریمی گفت: هیچ مشکلی برای برگزاری انتخابات نداریم و تمامی زیرساخت‌ها مثل نیروی انسانی، امنیت، پشتیبانی، فناوری اطلاعات فراهم شده است.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، علی محمد کریمی فرماندار شهرستان قیروکارزین در گفتگو با خبرنگار این رسانه با تأکید بر آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات در این شهرستان اظهار داشت: از ۸۵ نفری که در حوزه شورای اسلامی شهرها ثبت نام کرده اند، ۵۵ درصد تایید صلاحیت شده‌اند، ۳۸ درصد رد صلاحیت و ۷ درصد انصراف داده‌اند که کل حوزه های شهری به حدنصاب برگزاری انتخابات رسیده است.

وی تصریح کرد: داوطلبان ششمین انتخابات شورای اسلامی شهر، در پنج شهر قیر، کارزین، افزر، امام‌شهر و مبارک‌آباد برای تصاحب ۲۵ کرسی به رقابت می پردازند.

کریمی با اشاره به آمادگی برگزاری انتخابات گفت: هیچ مشکلی برای برگزاری انتخابات نداریم و تمامی زیرساخت‌ها مثل نیروی انسانی، امنیت، پشتیبانی، فناوری اطلاعات فراهم شده است.

هیچ مشکلی برای برگزاری انتخابات نداریم

فرماندار قیروکارزین درخصوص شعب پیش بینی شده برای اخذ رای بیان داشت: ۷۴ صندوق برای اخذ رای مردم در ششمین انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و همچنین سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری در قیر و کارزین پیش بینی شده است.

گفتنی است در کل شهرستان قیروکارزین در حوزه‌های روستایی و شهری ۳۹۰ نفر برای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کرده اند.

انتهای پیام/ح/ر
نظرات بینندگان