کد خبر: ۱۴۶۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۳ - ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
مسئول بسیج سازندگی فارس؛

۱۶۱ پروژه محرومیت زدایی در استان فارس به بهره برداری رسید

قزل سفلی گفت: به مناسبت هفته بسیج سازندگی ۱۶۱ پروژه عمرانی و اشتغال در حوزه محرومیت زدایی امروز در سطح استان فارس افتتاح شد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، اسماعیل قزل سفلی مسئول بسیج سازندگی استان فارس در آیین افتتاح ۱۶۱ پروژه محرومیت زدایی سپاه در استان فارس گفت: وحدت و همدلی در استان فارس وجود دارد و در سایه این وحدت فعالیت های خوبی در حال انجام است. 

وی افزود: امام خمینی(ره) بسیج را به یک حقیقت متعالی تبدیل کرد و این شجره طیبه در باور مردم جای دارد؛ بسیج در کنار مردم و پاره تن مردم فرمول مسائل انقلاب و نظام محسوب می شود و در استان فارس هم بسیجیان و جهادگران درکنار هم افزایی ها با نهادهای حمایتی و دستگاه های اجرایی به کمک محرومین و مستضعفین می شناسند.

قزل سفلی با بیان اینکه ۱۵۱ پروژه در سال گذشته برای محرومیت زدایی استان انجام شد، اظهار داشت:  ۱۶۱ پروژه عمرانی و اشتغال در حوزه محرومیت زدایی امروز در سطح کل استان فارس افتتاح می شود.

 رئیس بسیج سازندگی سپاه فجر فارس با اشاره به اینکه پروژه ها در حوزه آب کشاورزی، فضای های ورزشی ، خانه عالم، پروژه ساخت مدرسه و ایجاد کارگاه اشتغال، اضافه کرد: در حوزه اشتغال ۶۱ پروژه در ۳۱ رسته شغلی و ۷۸۰ شغل ایجاد شده است و این پروژه ها با اعتبارات بیش از ۱۰۱ میلیارد تومان با همکاری نهادهای مختلف و خیرین تامین شد.

وی تصریح کرد: ۲۲۰ پروژه در حوزه آب کشاورزی در شهرستان های نورآباد، خفر و قیر و کارزین تصویب شده است و در دستور کار خواهد گرفت. 

به گفته قزل سفلی در محله شریف آباد شیراز کارگاه اقتصادی مقاومتی با ۱۰ باب کارگاه اشتغال با رسته شغلی قالی بافی، ریسندگی، تولید ظروف یکبار مصرف و... به بهره برداری رسیده است.


انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان