کد خبر: ۱۴۶۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۰ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز؛

ده هزار غذای گرم در حاشیه شهر شیراز توزیع شد

همتیان پور گفت: گروه جهادی شهید شاهچراغی با مساعدت موقوفه معزالوزرا و همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس از محل آن موقوفه اقدام به توزیع هزار پرس غذای گرم به مدت ده شب از تاریخ ۶ لغایت ۱۸ اردیبهشت ماه در بین نیازمندان کرده است.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، محمد حسین همتیان پور در گفتگو با خبرنگار این رسانه گفت: با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و به منظور کمک به خانواده های بی بضاعت در محلات حاشیه شهر و کمتر برخوردار شیراز، گروه جهادی شهید شاهچراغی با مساعدت موقوفه معزالوزرا و همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس از محل آن موقوفه اقدام به توزیع هزار پرس غذای گرم به مدت ده شب از تاریخ ۶ لغایت ۱۸ اردیبهشت ماه در بین نیازمندان کرده است.

محمد حسین همتیان پور

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز ادامه‌داد: لغو برنامه‌های میدانی بسیج دانشجویی و برنامه‌هایی مانند اردو‌های راهیان نور و کلاس ها و نشست های حضوری فرصتی را فراهم آورده تا برنامه‌های بسیج دانشجویی و دانشجویان انقلابی و جهادی متمرکز به جبهه مقابله با کرونا و اقدامات جهادی شود.

همتیان پور فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص کمک مومنانه را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز در این عرصه ورود جدی کرده است و از اوایل شیوع کرونا با توزیع بیش از ۲۰ هزار بسته بهداشتی، معیشتی و... توزیع کرده است.

وی در پایان تاکید کرد: امید آن است با کمک های خیرین محترم و مجموعه های دیگر این نهضت مستمر باشد.

انتهای پیام/ح/ر
نظرات بینندگان