کد خبر: ۱۴۶۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۳ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰

با نظر کارشناسی مقصران انفجار و تخریب منزل مسکونی در جهرم مشخص شد

طبق نظر اولیه کارشناسی و بررسی گزارشات نهادهای حاضر در امداد رساني و معاینه میدانی، مقصران حادثه انفجار و تخریب منزل مسکونی در شهرستان جهرم مشخص و به مقام قضایی اعلام گردید.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، محمد اسمی رئیس دادگستری شهرستان جهرم با اشاره به اینکه در اظهارنظر اولیه کارشناسی شرکت آبفا و شرکت گاز این شهرستان مقصران وقوع این حادثه می باشند گفت: مطابق این نظر کارشناسی شرکت آبفا جهرم به دلیل آسیب رساندن به کف خواب علمک گاز و شرکت گاز این شهرستان نیز به دلیل عدم بررسی کامل تبعات آسیب به کف خواب علمک گاز به عنوان مقصران این حادثه شناخته و معرفی شده اند.

وی با بیان اینکه نظریه کارشناسی قابلیت اعتراض دارد بیان داشت: به دلیل ابعاد گسترده حادثه و آسیب ناشی از آن پس از تشکیل این پرونده موضوع با حساسیت توسط دادگستری شهرستان در دستور پیگیری قرار گرفت .

اسمی تصریح کرد: مقصران حادثه مذکور در چارچوب قانون تحت تعقیب قضایی قرار خواهند گرفت و همه مراحل رسیدگی به این پرونده به صورت شفاف اطلاع رسانی خواهد شد.

گفتنی است در روز پنجم اردیبهشت ماه 1400 و در نتیجه اقدام به حفاری اداره آبفا شهرستان جهرم و آسیب به لوله گاز شهري و نشت گاز به فنداسيون یک منزل مسکونی انفجار شدیدی ایجاد گردید که باعث فوت سه نفر، مصدوم شدن ٦ نفر ، تخریب کامل يك منزل مسکونی و آسیب 80 درصدی به 2 منزل مسکونی همجوار و آسيب به ٤٠ واحد مسكوني اطراف و همچنين آسيب به ١٥ خودرو شد.

انتهای پیام/ع/ر
برچسب ها: جهرم ، انفجار ، شیرازه
نظرات بینندگان