کد خبر: ۱۴۶۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۵ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
مدیرکل کمیته امداد فارس خبرداد؛

استقرار ۶۱۵ پایگاه جمع آوری فطریه در استان فارس

بذرافشان گفت: به منظور جمع آوری زکات فطریه و کفاره در استان تعداد ۶۱۵ پایگاه در مساجد، مراکز نیکوکاری و خیریه ها، ادارات کمیته امداد، معابر و مکان هایی که نماز عید فطر برپا می شود مستقر شده است.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، محمد بذرافشان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس با اعلام این خبر گفت: امسال ۶۱۵ پایگاه ثابت و سیار شورای زکات در سراسر استان فارس برای جمع‌آوری فطریه و کفاره مستقر شده است که در روز عید سعید فطر آماده خدمت رسانی هستند. 

وی در ادامه افزود: با توجه به شرایط جامعه در پی شیوع بیماری کرونا در کشور، امکان استفاده از شیوه های نوین و الکترونیکی برای پرداخت غیرحضوری زکات فطره فراهم‌شده است و مردم نیکوکار و فهیم استان می‌توانند از این طریق زکات فطریه خود را به منظور کمک به نیازمندان پرداخت کنند.

بنا به گفته بذرافشان، مردم می توانند از طریق شماره گیری کد دستوری #۵*۰۷۱*۸۸۷۷ * و شماره کارت های ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۹۵۲۸ برای رکات فطریه عام، ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۷۷۹۴ برای زکات فطریه سادات، ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۶۰۶۸ برای کفاره غیر عمد و ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۸۴۳۳۶ برای کفاره عمد جهت کمک به نیازمندان اقدام کنند.

مدیر کل امداد فارس در پایان با بیان اینکه سال گذشته بیش از ۲۶ میلیارد تومان زکات فطریه و کفاره توسط مردم استان پرداخت شده است، اضافه کرد: امسال ۴۰ درصد رشد برای کمک های مردمی پیش بینی شده است؛ همچنین به منظور جمع آوری زکات فطریه و کفاره در استان تعداد ۶۱۵ پایگاه در مساجد، مراکز نیکوکاری و خیریه ها، ادارات کمیته امداد، معابر و مکان هایی که نماز عید فطر برپا می شود مستقر شده است.

انتهای پیام/ح/ر
نظرات بینندگان