کد خبر: ۱۴۶۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۹ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
بسته ویژه حوادث«شیرازه»:

از دستگيری سارقان اماكن خصوصی در بيضا تا دستگیری سارقان و کشف ۱۹فقره سرقت

مهم‌ترین اخبار حوادث روز استان فارس را می‌توانید در بسته ویژه حوادث شیرازه مشاهده کنید.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، مهم‌ترین اخبار حوادث روز استان فارس را می‌توانید در بسته ویژه حوادث شیرازه مشاهده کنید.

کشف 10 کیلو تریاک در ممسنی

فرمانده انتظامي ممسنی از کشف 10 کیلو تریاک در بازرسي از يك سواري زانتيا خبر داد.

محمد نیکبخت، در تشريح اين خبر اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان ممسنی در اجرای طرح مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر، هنگام کنترل محورهاي عبوری به يك دستگاه سواری زانتیا مشکوک و دستور ايست را صادر كردند.

وي افزود: پس از طي مسافتي تعقيب و گريز ماموران موفق شدند خودرو را توقيف و آن در بازرسي از آن 10 كيلو ترياك كشف كنند.

فرمانده انتظامی ممسنی با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و تحويل مراجع قضائی شد، تصريح كرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعاليت غيرقانوني و افراد مشکوک، مراتب را از طريق تلفن 110 با پليس در ميان بگذارند.

کشف 11 کیلو تریاک در کازرون

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از كشف 11 کیلو و 300 گرم تریاک در بازرسي از يك منزل مسكوني خبر داد.

اسماعیل زراعتیان، اظهار کرد: ماموران یگان امداد كازرون با اقدامات فني و تخصصي از دپو مقداري مواد مخدر در يك منزل مسكوني در يكي از روستاهاي اين شهرستان مطلع و بررسي موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

وي افزود: ماموران انتظامي پس از هماهنگي با مقام قضائي به محل مورد نظر اعزام و در بازرسي از آن مكان موفق شدند 11 كيلو و 300 گرم ترياك و یک قبضه اسلحه ساچمه زنی فاقد مجوز را كشف كنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با بيان اينكه در اين خصوص يك نفر دستگير و تحويل مراجع قضائي شد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و هرگونه بي نظمي و اخلال در نظم عمومي، با مرکز فوريت هاي پليسي110 تماس و موضوع را به پليس اطلاع دهند.

دستگیری 3 سارق و کشف 19 فقره سرقت  

 فرمانده انتظامی خرامه از دستگیری 3 سارق و کشف 19 فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد. 

زمان الله کریمی، در تشریح این خبر بيان كرد: در پي وقوع چند فقره انواع سرقت در خرامه شناسايي و دستگيري سارقان به صورت ويژه در دستور كار ماموران انتظامي قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پس از انجام يكسري كارهاي فني و تخصصي موفق شدند در اين زمينه 3 نفر سارق حرفه‌اي را شناسايي و آنان را در مخفيگاهشان دستگير كنند.

فرمانده انتظامی خرامه با بيان اينكه متهمان در بازجويي اوليه به 19 فقره سرقت از اماكن خصوصي، درون خودرو، منزل و ... اقرار كردند، گفت: اين سارقان حرفه‌اي پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

بالا بردن احساس امنیت اجتماعی با اجرا ی طرح ارتقاء امنیت 

فرمانده انتظامي اقلید با اشاره به اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي، گفت: اجراي اين طرح‌ها احساس امنيت را در بين شهروندان بالا مي برد.

مراد صارمی، در اين رابطه اظهار داشت: در ادامه طرح هاي پاکسازي نقاط آلوده، مأموران انتظامی شهرستان اقلید طي دو هفته اخير از نقاط جرم خيز و آلوده و پارکها و تفرجگاه هاي سطح شهر بازرسي به عمل آوردند.

وي افزود: در اين طرح ماموران با شناسايي منازل، پاتوق‌ها و محل‌هاي فعاليت خرده فروشان و همچنين كنترل محورهاي مواصلاتي، موفق شدند 8 کیلو انواع مواد مخدر را کشف و در این خصوص 15 معتاد و خرده فروش را نيز دستگير کنند.

فرمانده انتظامي شهرستان اقلید گفت: كشف 3 دستگاه موتورسيكلت مسروقه، توقیف 30دستگاه وسايط نقليه متخلف و مزاحم و دستگیری 10 سارق و کشف 13 فقره انواع سرقت  و پلمب 2 واحدصنفی متخلف به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تظاهر به روزه خواری  از ديگر نتايج مهم اجراي اين طرح بود.

صارمی افزود: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا ماموران نيز موفق به کشف 25 كارتن نوشیدنی، تعدادی دستگاه گوشت کوب برقی، جارو برقی، روغن، شامپو، پتو مسافرتی و يك هزار و 650 کیلو شکر قاچاق در بازرسی از 3 دستگاه خودرو سبک شدند.


اين مقام انتظامي هدف از اجراي اين طرحها را افزايش احساس امنيت در بين شهروندان عنوان کرد و از آنان خواست با پليس همکاري داشته باشند.

دستگيري سارقان اماكن خصوصي در بيضا

فرمانده انتظامي شهرستان بيضا از دستگيري 2 سارق و كشف 15 فقره انواع سرقت خبر داد.

محمود نجفی، بيان كرد: در پي وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصي در سطح شهرستان بيضا، تحقيقات براي شناسايي سارق يا سارقان در دستور کار پليس قرار گرفت.

وي افزود: پس از بررسي شواهد و تحقيقات گسترده، ماموران توانستند 2 سارق حرفه اي را شناسايي و طي يک عمليات پليسي آنان را دستگير کنند.

فرمانده انتظامي شهرستان بيضا با بيان اينكه متهمان در بازجويي اوليه به 15 فقره سرقت از اماكن خصوصي، باغات و موتورسيكلت اقرار و براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك با سامانه 110 تماس و آن را اعلام كنند.

دستگیری سارق و کشف موتورسیکلت سرقتی در مرودشت

فرمانده انتظامی مرودشت از دستگیری سارق موتورسیکلت و کشف يك دستگاه موتور سرقتی در این شهرستان خبر داد. 

فرشید زینلی، در تشريح اين خبر بيان كرد: ماموران پاسگاه انتظامی سیوند حین گشت زنی در حوزه استحفاظي به یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک و آن را براي بررسي بيشتر متوقف كردند.

وی افزود: ماموران در بررسي‌هاي اوليه و استعلام از سامانه پليس آگاهي مطلع شدند كه موتورسيكلت مذكور داراي سابقه سرقت از شهرستان خرامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت با بيان اينكه راكب دستگير و براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد، از شهروندان خواست هيچگاه به بهانه طول نکشيدن کار، موتورسيکلت خود را به صورت روشن ترک نکنيد و از رها کردن آن بدون قفل كردن در داخل کوچه‌ها و خيابان‌ها خودداري و همواره به توصيه هاي پلس توجه جدی داشته باشند.

انتهای پیام/س
نظرات بینندگان