کد خبر: ۱۴۶۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۸ - ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰

تجمع شیرازی‌ها در محکومیت حمله تروریستی کابل

جمعی از جوانان شهر شیراز در حمایت از مردم مظلوم افغانستان و کشته شدن تعدادی از دختران این کشور در عملیات تروریستی اخیر کابل با رعایت پروتکل های بهداشتی در مقابل دفتر نمایندگی وزارت امورخارجه در شیراز، با در دست داشتن پلاکاردهایی با مردم این کشور احساس همدردی نموده و این جنایات را محکوم نمودند.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، جمعی از جوانان شهر شیراز در حمایت از مردم مظلوم افغانستان و کشته شدن تعدادی از دختران این کشور در عملیات تروریستی اخیر کابل با رعایت پروتکل های بهداشتی و با در دست داشتن پلاکاردهایی با مردم این کشور احساس همدردی نموده و این جنایات را محکوم نمودند.

در این تجمع که روبروی دفتر نمایندگی وزارت خارجه در شیراز صورت گرفت، تجمع کنندگان خواستار واکنش جدی و بدون محافظه کاری دولت و دستگاه سیاست خارجی در محکومیت این جنایت و دیگر جنایات در حق مردم مظلوم افغانستان شده تا دیگر شاهد این قبیل جنایات نباشیم، جنایاتی که متاسفانه اینبار به ریختن خون دختران مظلوم در بازگشت از مدرسه شد.

این تجمع کنندگان همه ملت های مسلمان را یک دست در مقابل استکبار جهانی دانستند و با در دست داشتن پلاکاردهایی از سران کشورهای اسلامی و عربی خواستند یک صدا شدن در محکومیت کشتار مسلمانانی شدند که هر روز یک کشور اسلامی شاهد این اقدامات جنون آمیز است. چنانچه اکنون در فلسطین شاهد کشته شدن مردمی هستیم که سالهاست فریاد حق خواهی در برابر رژیمی می زنند که جز کودک کشی و فتنه انگیزی کار دیگری انجام نمی دهد.


در پایان این تجمع با قرائت بیانیه ای اعلام شد که مقاومت تنها راه نجات ملت های مظلوم اسلامی از استبداد و استکبار جهانی می باشد، همان راهی که سردار سلیمانی آنرا پیمودند و با خون خویش آنرا مستحکم نمودند که ثمره این خون پاک ضربه های اساسی است که مقاومت فلسطین به اسرائیل غاصب وارد می کند و ان شاءالله به نابودی این رژیم کودک کش بینجامد.


انتهای پیام/ح/ر
نظرات بینندگان