کد خبر: ۱۴۶۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۱ - ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰

جنگ با اسرائیل در ۲۴ساعت گذشته + عکس

در ۲۴ساعت گذشته اتفاق مهمی در نوار غزه رخ داده است که به صورت خلاصه به آن میپردازیم.
به گزارش سرویس بین الملل شیرازه، در ۲۴ساعت گذشته اتفاق مهمی در نوار غزه رخ داده است که به صورت خلاصه به آن میپردازیم.

گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی حماس شهادت فرمانده تیپ غزه در گردان‌های القسام یعنی باسم عیسی (ابوعماد) و هم‌رزمانش را اعلام کرد که حماس در واکنش به این اتفاق حملات شدیدی انجام داد.

شمار شهدای حملات اسرائیل به نوار غزه به 67 نفر از جمله 17 کودک و 8 زن افزایش یافت، همچنین شمار مجروحان نیز به 365 تن افزایش یافته‌ است.

تیراندازی به سمت مأموران رژیم صهیونیستی در جنوب شهر نابلس در شمال کرانه باختری در نزدیکی مقر ایست و بازرسی «زعتره» رخ داد و حال دو تن از نظامیان صهیونیست، به شدت وخیم است.

دفتر نتانیاهو در بیانیه ای اعلام کرد که اولین گفتگوی تلفنی نخست وزیر رژیم صهیونیستی با جوبایدن رییس جمهوری جدید آمریکا انجام شده است که نتانیاهو و بایدن درباره ترویج توافقنامه صلح بین اسرائیل و کشورهای منطقه، تهدید ایران و چالش های منطقه ای گفتگو کردند.

جنگ با اسرائیل در ۲۴ساعت گذشته + عکس

درگیری میان عرب‌ها و فلسطینیان با صهیونیست‌ها در چندین شهر فلسطین اشغالی از جمله اللد، رهط، کفر قرع، عکا، رمله، طمره، یافا وام الفحم در گرفت که پلیس رژیم صهیونیستی مقررات منع آمد‌ و شد در شهرک «اللد» از ساعت ۸شب به وقت فلسطین اشغالی اعلام کرد.

برخی منابع خبری اعلام کردند که چند تن از مقامات مصری تماس‌های خود با اطراف تاثیرگذار در تنش میان رژیم‌صیونیستی و نوار غزه را آغاز کرده‌اند که این تماس‌ها با هدف آرام کردن اوضاع برقرار شده‌ است.

جنگ با اسرائیل در ۲۴ساعت گذشته + عکس

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی دستور تقویت نیروهای زمینی این رژیم در مرز غزه را با مستقر کردن توپخانه و تانک داد؛ ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد که 15 نفر از رزمندگان مقاومت را هدف قرار داده است.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با فراخوانی 5 هزار نیروی احتیاط برای حمایت و حفاظت ازجبهه داخلی این رژیم موافقت کرد.

انتهای پیام/ر
نظرات بینندگان