کد خبر: ۱۴۶۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۷ - ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰

تلاش برای شکاف در جریان انقلاب ادامه دارد

یک کانال مجهول الهویه که در چند ماه گذشته اخبار نادرستی درباره دکتر قالیباف منتشر کرده و علاوه بر تخریب ایشان، تلاش کرده تا در میان جریان اصولگرا شکاف بیندازد.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، یک کانال مجهول الهویه که در چند ماه گذشته اخبار نادرستی درباره دکتر قالیباف منتشر کرده و علاوه بر تخریب ایشان، تلاش کرده تا در میان جریان اصولگرا شکاف بیندازد در یک خبر کذب مدعی شد که نیروهای اصلی دکتر قالیباف جلساتی با تیم آقای لاریجانی برگزار کرده و به دنبال حمایت از ایشان در انتخابات پیش رو می باشند. این کانال برگزاری جلسات هماهنگ در کلاب هاوس را به عنوان شاهد و پشتیبان خبر خود منتشر کرده است و با تیتری تفرقه افکن از توافق میان قالیباف و لاریجانی علیه آیت الله رییسی سخن گفته است.

گرچه نادرست بودن اخبار این کانال پیش از این هم مشخص شده اما از جهت ناکام گذاشتن برخی تلاش ها برای تفرقه در جریان لازم است این خبر به شدت تکذیب شود. بنا بر اطلاعات سایت فردا، هیچ جلسه‌ای میان تیم دکتر قالیباف با آقای لاریجانی برای انتخابات پیش رو برگزار نشده و آنچه به عنوان هماهنگی کلاب‌هاوسی بیان شده حاکی از عدم شناخت نویسنده از فضای این پلتفرم است. ضمن اینکه افراد منتسب به دکتر قالیباف بارها در کلاب هاوس از آیت الله رییسی حمایت کرده اند.

بهتر بود این کانال خبری به جای اینکه اخبار نادرست را مبنای تحلیل خود بگذارد جملات صریح دکتر قالیباف و بسیاری از نزدیکان ایشان را در حمایت از آیت الله رییسی را مبنا قرار دهد. قالیباف بارها تاکید کردند که در صورت نامزدی آقای رییسی وارد انتخابات نخواهند شد و از ایشان حمایت خواهند کرد. 
انتهای پیام/ع
نظرات بینندگان