کد خبر: ۱۴۶۵۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۷ - ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
نماینده اصلاح طلب مجلس دهم؛

لاریجانی سال ۹۶ در مجلس برای روحانی ستاد زده بود/ تفاهم پشت پرده تیم روحانی با لاریجانی برای انتخابات

نماینده اصلاح طلب مجلس دهم با اشاره به نگاه نزدیک روحانی و لاریجانی گفت: لاریجانی و تیم مورد حمایتش در مجلس دهم در سال 96 برای روحانی ستاد زدند.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، احمد بیگدلی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: باید براساس فرامین و فرمایشات مقام معظم رهبری که در فروردین ماه امسال به صورت شفاف و واضح بیان شد، حرکت کنیم.

وی ابراز کرد: پای کار بودن مردم در روند انتخابات باید به شکل جدی خود را نشان دهد، بنابراین باید با رعایت قانون اساسی و منویات مقام معظم رهبری و احترام به تفکرات مختلف انتخابات را برگزار کنیم.

نماینده اصلاح طلب مجلس دهم با بیان اینکه امیدوارم شاهد انتخابات پرشوری در این دوره باشیم، عنوان کرد: در خصوص اجماع سازی افراد نیز چهره هایی وجود دارند که می‌توانند این اجماع را در جامعه ایجاد کنند.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور باید دارای یکسری شاخصه‌هایی باشد، تصریح کرد: رئیس جمهوری باید انتخاب شود که بتواند به وظایف خود به نحو احسن عمل کند.

بیگدلی با بیان اینکه بعد از اعلام افراد تایید صلاحیت شده می‌توان در خصوص انتخابات و فرد اصلح نظر داد، خاطرنشان کرد: آقای رئیسی توان اجماع سازی در جامعه را دارد البته در کنار آقای رئیسی افرادی همچون آقای پزشکیان نیز دارای این توان هستند.

وی در خصوص علی لاریجانی رئیس سابق مجلس گفت: ممکن است آقای لاریجانی با دولت به تفاهماتی رسیده که بنده از آن اطلاع ندارم اما این را می‌دانم در سال 96 آقای لاریجانی یا بهتر است بگوییم گروه آقای لاریجانی برای آقای روحانی ستاد زده بودند.

 نماینده اصلاح طلب مجلس دهم تصریح کرد: آقای لاریجانی در مجلس نیز کمک حال دولت روحانی بود و نگاه مثبتی به روحانی داشت و این امکان وجود دارد که تفاهماتی بین شخص آقای لاریجانی و دولت وجود داشته باشد.

انتهای پیام/ع/ر
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
مقداد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
0