کد خبر: ۱۴۶۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۵ - ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
با به‌روزترین سیستم CRM ؛

گسترش درگاه‌های ارتباطی مشترکین و مناطق تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب شیراز

سرپرست دفتر مدیریت ارتباط با مشتريان آبفا شیراز از گسترش درگاه‌های ارتباطی مشترکین و مناطق تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب شیراز خبر داد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، علی نوروزی سرپرست دفتر مدیریت ارتباط با مشتريان آبفا شیراز گفت: به‌منظور تسریع در رسیدگی به حوادث و ارائه خدمات بهتر، بهبود و ارتقاء مدیریت ارتباط مشترکین و با به‌کارگیری از به‌ روزترین سیستم موجود (CRM) درگاه‌های ارتباطی مشترکین و مناطق تحت پوشش  شرکت آب و فاضلاب  شیراز گسترش یافته است.

نوروزی با تأکید به نگاه ویژه مدیرعامل به دفتر مدیریت ارتباط با مشتريان آبفا شیراز  گفت: به‌طورکلی تلاش مرکز پیام‌ بر این محور است که ارتباط مؤثر و هماهنگ با مدیران شرکت و مناطق بخصوص معاونت بهره‌برداری و واحدهای اتفاقاتی، بوجود آورد و حاصل این کوشش رفع مشکلات شهروندان در کوتاه‌ترین زمان ممکن خواهد بود.

وی با ارائه مقایسه عملکرد دفتر مدیریت ارتباط با مشتريان آبفا شیراز در یک پروسه زمانی دوماهه اول سال 1400 با سال قبل افزود: در بازه زمانی یک ماهه بالغ‌ بر 25000 تماس توسط این مرکز پاسخ‌داده‌شده است.

سرپرست دفتر مدیریت ارتباط با مشتريان آبفا شیراز با اشاره به  ارائه خدمات بهتر، بهبود و ارتقاء مدیریت ارتباط مشترکین خاطرنشان کرد: با بکارگیری سیستم (CRM)  و  استفاده از این سامانه تحولی بزرگ در راستای عدم مراجعات حضوری مشترکین صورت گرفته است.

نوروزی  گفت: در آینده نزدیک به افزایش و استفاده از راه‌های ارتباطی از قبیل پیام کوتاه، سامانه USSD، پست الکترونیک و صندوق پستی اقدام کرده و امید است تا با این راه‌کارها بهترین خدمات را به مشترکین و شهروندان محترم ارائه دهیم.

سرپرست دفتر مدیریت ارتباط با مشتريان آبفا شیراز  همچنین اشاره‌ای کلی به سامانه USSD  داشت و افزود:  این سامانه گامی شگرف در ارائه خدمات غیرحضوری خواهد بود، چراکه این امکان را به نحوی فراهم می‌سازد تا به‌ سادگی و بدون نصب هیچ‌گونه نرم‌افزاری، تنها با استفاده از صفحه‌کلید تلفن همراه خود، خدماتی چون ثبت و پیگیری حادثه، نظرسنجی، ثبت موارد مربوط به امور مشترکین در موارد خاص را بتوان انجام داد.

 وی افزود:  تأثیرات مؤثر و چشم‌گیری در کاهش ترددهای درون‌شهری، صرفه‌جویی در وقت، هزینه، تحقق منشور حقوق شهروندی، شفافیت در پاسخگویی، افزایش رضایت مشترک، امکان برقراری ارتباط آسان و شبانه‌روزی و ایجاد بانک اطلاعاتی جامع از نیازها و درخواست شهروندان است  که با سامانه USSD  صورت می‌پذیرد.

به گفته مدیریت مرکز پیام نسبت به چشم‌انداز این خدمات، مشترکان می‌توانند تمامی اتفاقات مربوط به آب‌رسانی، فاضلاب، پیشنهاد‌ها و انتقادات خود را به کارشناسان پاسخگو انتقال و با دریافت کد پیگیری از نتیجه حادثه اطلاع یابند و مشترکان محترم می‌توانند  فرصت پیگیری موارد اعلام‌شده را در اختیار عوامل دست‌اندرکار قرار دهند.

وی  در ادامه  افزود: مرکز پیام مردمی شیراز به‌صورت شبانه‌روزی و با برنامه‌ریزی دقیق به همراه افرادی آموزش‌دیده و زبده با سطح علمی بالا و تجهیزات به‌روز در تمام ایام سال آماده خدمت‌رسانی به مشترکین و شهروندان محترم می باشد.

گفتنی است مرکز ارتباط مردمی 122 در راستای بالا بردن کیفیت و یکپارچه‌سازی مدیریت هرچه بهتر خدمت‌رسانی به مشترکین و شهروندان محترم شهرستان شیراز و همچنین به‌منظور تسریع در رسیدگی به حوادث و اتفاقات شبکه آب و فاضلاب و دریافت و رسیدگی به درخواست‌های مردمی تشکیل شده است.

انتهای پیام/ع/ر
نظرات بینندگان