کد خبر: ۱۴۶۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۰ - ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰

کاهش تردد روستائیان فارس با صدور ۴۸ پروانه دفتر ارتباطات و اطلاعات روستایی

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس گفت: با صدور ۴۸ پروانه دفتر ارتباطات و فناوری اطلاعات روستایی در استان فارس تردد‌های غیر ضروری روستائیان کاهش می‌یابد.
به گزارش  سرویس اجتماعی شیرازه، مهرداد سهرابی از صدور ۴۸ پروانه دفتر ارتباطات و فناوری اطلاعات روستایی در استان فارس خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: این اقدام در توسعه خدمات الکترونیک و تسهیل در دسترسی به خدمات دولت در مناطق روستایی استان نقش موثری دارد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس افزود: صدور ۴۸ پروانه دفتر ارتباطات و فناوری اطلاعات روستایی در استان فارس، موجب کاهش تردد‌های غیرضروری و هزینه‌های روستائیان خواهد شد.

وی اضافه کرد: دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات روستایی، حلقه ارتباط بین دولت و مردم است و نقش بسزایی در استقرار دولت الکترونیک در روستا‌ها دارد.

سهرابی اعلام کرد: امکان ثبت نام و دریافت پروانه این دفاتر به صورت الکترونیکی فراهم شده است و متقاضیان دریافت پروانه دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات ICT روستایی با داشتن حداقل دارای مدرک تحصیلی لیسانس می‌توانند به سامانه licensing.cra.ir مراجعه و ثبت تقاضا کنند.

وی تاکید کرد: پس از دریافت استعلامات و بررسی تقاضای متقاضیان در صورت احراز شرایط مطابق اصول حاکم بر صدور پروانه، در کمترین زمان ممکن مجوز فعالیت برای آن‌ها صادر خواهد شد.

پایان پیام/ع/ر

نظرات بینندگان