کد خبر: ۱۴۶۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۶ - ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰

شکرگزاری پدر بابک خرمدین بخاطر قتل پسرش!!

از رفتار‌های پسرم خسته شده بودم و او بعضی اوقات ما را کتک می‌زد و می‌خواست کارهایش را انجام دهیم و باور کنید از وجود پسرم یک روز آرام نداشتم و جانمان به لبمان رسیده بود.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، روز گذشته جسد مثله شده بابک خرمدین، کارگردان سینما در شهرک اکباتان پیدا شد. پدر و مادر او به جرم قتل و تکه تکه کردن فرزندشان بازداشت شدند.

اکبر ۸۱ ساله، مرد لاغر اندام و قد بلند با چهره‌ای آرام و خونسرد وارد شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران شد و در همان ابتدای اعترافاتش برای قتلی که انجام داده بود از خدا شکرگزاری کرد.

پدر خرمدین گفت: از رفتار‌های پسرم خسته شده بودم و او بعضی اوقات ما را کتک می‌زد و می‌خواست کارهایش را انجام دهیم و باور کنید از وجود پسرم یک روز آرام نداشتم و جانمان به لبمان رسیده بود. حتی از پسرم خواستم برای خودش خانه‌ای تهیه کند و حاضر شدم خودروام را بفروشم و حتی سهم ارث او را بدهم که برای خودش خانه بگیرد و با ما زندگی نکند، اما بابک می‌گفت جنازه من از این خانه بیرون می‌رود و هیچ وقت نپذیرفت از خانه خارج شود.

وی افزود: جمعه ۲۴ اردیبهشت با بابک برای ورزش در محیط شهرک اکباتان بودیم و همانجا باز هم به بابک گفتم که خانه را می‌فروشم سهم تو را می‌دهم و خودروی دوو سیلو را هم می‌فروشم تا بتوانیم خانه‌ای برای خودت اجاره کنی و از ما جدا شوی که بابک دوباره تاکید کرد من هیچ جایی نمی‌روم که بابک را تهدید کردم یا از خانه برو یا کسی را دارم که ۱۰ میلیون تومان به او پول بپردازم و تو را از بین ببرد که بابک لبخندی زد و گفت: چرت و پرت نگو من بابکم و کسی نمی‌تونه کاری بکنه.

پدر بابک خرمدین در اعترافاتش در خصوص انگیزه قتل گفت: وقتی به خانه آمدم به همسرم گفتم که بابک نمی‌پذیرد از خانه برود و همانجا تصمیم به قتل را گرفتیم تا از دست او راحت شویم.

وی گفت: همسرم داخل غذای بابک قرص خواب زیادی ریخت و در حالیکه پسرم با خوردن آن نیمه بیهوش شده بود او را با ضربات چاقو به قتل رساندم و سپس به کمک همسرم جسد را به حمام برده و چون نمی‌توانستم جسد را از خانه خارج کنم با چاقو و ساطور جسد بابک خرمدین را تکه تکه کرده و پس از بسته بندی کردن تکه‌های جسد، آن‌ها را داخل ۳ سطل زباله انداختیم.

پدر بابک خرمدین در پایان وقتی خواست از اتاق بازپرس خارج شود، بار دیگر دستانش را رو به آسمان برد و خدا را شکر کرد که فرزندش را به قتل رسانده و می‌گفت با قتل پسرم دیگر به آرامش رسیدم و دیگر هیچ ناراحتی در زندگی ام ندارم.

انتهای پیام/ع/ر
برچسب ها: بابک خرمدین ، شیرازه ، قتل
نظرات بینندگان