کد خبر: ۱۴۶۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۱ - ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان فارس؛

یک هزار و ۱۸۶ گلزار شهدا در سطح استان فارس بهسازی می‌شود

حجت الاسلام محمدجواد محمدی پور گفت: تفاهم نامه بازسازی و بهسازی گلزار شهدا نیز در سطح استان داریم که از یک هزار و ۱۸۶ گلزار در سطح استان، تعدادی از آن در شهرستان لامرد است.
به گزارش سروی شهرستان های شیرازه، حجت الاسلام محمدجواد محمدی پور در جریان سفر به لامرد، هدف از سفر خود به این شهرستان را در راستای تفاهم نامه مسکن که به امضای مدیران کشوری و استانی رسیده اعلام کرد و گفت: طی تفاهم نامه معاونت رئیس جمهور و ریاست بنیادشهید با وزیر راه و شهرسازی مبنی بر تأمین مسکن برای ۱۰ هزار قطعه زمینی که در استان فارس است، تعدادی از واحد‌ها را به لامرد اختصاص خواهیم داد.

مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان فارس افزود: سهم ساخت مسکن در شهرستان لامرد ۱۱۰ قطعه ۲۰۰ متری است که واگذاری آن صورت گرفته است.

محمدی پور ادامه داد: تفاهم نامه بازسازی و بهسازی گلزار شهدا نیز در سطح استان داریم که از یک هزار و ۱۸۶ گلزار در سطح استان، تعدادی از آن در شهرستان لامرد است.

وی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته از محل سه درصد نفت و گاز و بهره گیری از ظرفیت‌های موجود در شهرستان، خوشبختانه تعدادی از گلزار‌ها ساماندهی شده است.

حجت الاسلام محمدی پور گفت: ۱۴ گلزار باقیمانده در شهرستان لامرد که ۴۰ مزار شهید دوران دفاع مقدس در آن واقع شده نیز در دست اقدام است که در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

وی بیان کرد: مشکلات حقوقی ایثارگران در دادگستری‌های استان فارس را با همکاری کانون بسیج وکلا و شعبه‌های حمایت حقوقی ایثارگران در دادگاه‌های شهرستان‌ها دنبال می‌کنیم.

حسین شبانی نژاد فرماندار لامرد هم گفت: در سال‌های گذشته بخشی از گلزار‌های شهدا برای بازسازی تأمین اعتبار شد که امسال نیز در اعتبارات شهرستانی تخصیص خواهیم داد.

انتهای پیام/ع/ر
نظرات بینندگان