کد خبر: ۱۴۶۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۹ - ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰

سن جانباختگان کرونا ویروس در فارس کاهش یافت

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از کاهش سن جانباختگان کرونا در استان خبر داد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، عبدالرسول همتی با اشاره به اینکه آمار مراجعه به مراکز ۱۶ ساعته فارس در روز‌های گذشته روند کاهشی داشته است، گفت: با وجود این موضوع، درخواست ارجاع بیماران به بیمارستان‌ها برای انجام سی تی اسکن ریه، افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه درصد ورودی بیماران به بیمارستان‌ها نیز در چند روز گذشته به طور نسبی ثابت بوده و روند کاهشی را شاهد بوده ایم، اضافه کرد: بر اساس آمار‌ها و بررسی شرایط جانباختگان ناشی از کروناویروس، به نظر می‌رسد میانگین سنی افراد جانباخته بر اثر بیماری کووید۱۹ کاهش یافته و جانباختگان چند هفته گذشته، در گروه‌های سنی پایین‌تر قرار دارند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین با اشاره به سفر رییس و اعضای هیات رییسه دانشگاه به تهران و دیدار با مقامات ارشد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و برگزاری نشست‌های مختلف، از ارائه گزارش اقدامات دانشگاه در زمینه مقابله با کرونا و اجرای طرح واکسیناسیون کرونا در فارس به معاونان و مدیران ارشد این وزارت و پیگیری مسایل مختلف مرتبط با دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، خبر داد.

همتی در ادامه، از ورود محموله جدید واکسن به کشور و اختصاص سهمیه واکسن به استان فارس و آغاز مجدد واکسیناسیون کرونا از امروز در استان خبر داد.

انتهای پیام/ ع

نظرات بینندگان