کد خبر: ۱۴۶۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۹ - ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰

سالمندان ۷۵ سال به بالا در ممسنی واکسینه شدند

واکسیناسیون سالمندان بالای ۷۵ سال در شهرستان ممسنی آغاز شد
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه،  دکتر علی چوبینه رئیس شبکه بهداشت و درمان گفت: واکسیناسیون تجمیعی کووید۱۹، در سالن تربیت بدنی ساختمان نقلیه شبکه بهداشت ممسنی در دو نوبت صبح و عصر انجام می‌شود و افرادی که از طرف پزشک خانواده با آن‌ها تماس گرفته شده برای دریافت واکسن به این مرکز مراجعه می‌کنند.

وی افزود: برای سالمندان بالای ۷۵ سال ساکن در روستا‌ها بر اساس اطلاع رسانی خانه‌های بهداشت در مراکز خدمات جامع سلامت واکسیناسیون کووید ۱۹، انجام خواهد شد.

دکتر چوبینه تصریح کرد: زمان بندی و نوبت دهی تزریق واکسن کووید۱۹ بر اساس سند ملی واکسیناسیون برای گروه‌های سنی اعلام شده انجام خواهد شد و به هیچ وجه نیازی به مراجعه حضوری به مراکز بهداشتی یا نام نویسی اینترنتی نیست.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گفت: افراد جامانده گروه‌های اعلام شده در پایان هر مرحله از واکسیناسیون، در صورت عدم دریافت پیامک یا تماس تلفنی، می‌توانند برای نوبت گیری تزریق واکسن از طریق درگاه اینترنتی salamat.gov.ir نسبت به نام نویسی و درج کد ملی، تاریخ تولد و به روز رسانی شماره تلفن همراه خود اقدام کرده و در روز‌های بعد، زمان و محل تزریق واکسن از طریق پیامک به تلفن همراه آنان ارسال می‌شود.

انتهای پیام/ع/ر
برچسب ها: واکسن ، شیرازه ، سالمندانچ
نظرات بینندگان