کد خبر: ۱۴۶۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۴ - ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور؛

صدای شکسته‌شدن استخوان‌های پوسیده رژیم صهیونیستی شنیده می‌شود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه صدای شکسته شدن استخوان های پوسیده رژیم صهیونیستی شنیده می‌شود، گفت: رژیم صهیونیستی به تنها مولفه ای که تکیه داشت، مولفه امنیت بود زیرا در سرزمین‌های اشغالی، صهیونیست‌های اشغالگر از سراسر نقاط جهان گرد هم آمدند و سرزمین مردم مظلوم فلسطین را اشغال کردند اما نتوانستند مفهومی به نام ملیت را ایجاد کنند.
به گزارش سرویس رصد سیاسی شیرازه، سردار غلامرضا سلیمانی در رزمایش ۲۳ هزار نفری جهادگران استان خوزستان که امروز، ۳۰ اردیبهشت ماه در حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان اهواز برگزار شد، اظهار کرد: این روزها سالگرد عملیات الی بیت‌المقدس را در شرایطی گرامی می‌داریم که در سال ۶۱ هدف قاطع این عملیات آزادسازی خرمشهر بود و از نام عملیات الی بیت‌المقدس استنباط می‌شود هدف میان‌مدت آن عملیات آزادی قدس عزیز است.

وی افزود: امروز در شرایطی یاد و خاطره آن عملیات و حماسه آفرینی های رزمندگان و مردم خوزستان را گرامی می داریم که نبرد افتخار آمیزی در سرزمین‌های اشغالی برای آزادی قدس شریف آغاز شده است و صدای شکسته شدن استخوان های پوسیده رژیم صهیونیستی شنیده می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: رژیم صهیونیستی به تنها مولفه ای که تکیه داشت مولفه امنیت بود زیرا در سرزمین‌های اشغالی، صهیونیست‌های اشغالگر از سراسر نقاط جهان گرد هم آمدند و سرزمین مردم مظلوم فلسطین را اشغال کردند اما نتوانستند مفهومی به نام ملیت را ایجاد کنند و تنها عاملی که توانست آنها را گرد هم جمع کند، مسئله امنیت بود.

سلیمانی ادامه داد: در جهاد مردم غزه، جهاد مردم فلسطین، قیام سرزمین‌های ۱۹۴۸ و قیام کرانه باختری همه مردم بلند شدند و در مقابل این رژیم اشغالگر ایستادند.

وی افزود: امروز اهداف راهبردی نظام اسلامی در حال تحقق است و ما افتخار می کنیم که در چنین مسیری قدم برمی‌داریم و تک تک مردم ایران در سواب این امر شریک هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: ما به مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌کنیم که تا آزادی قدس شریف در کنار آنها هستیم. امروز اگرچه ما در ایران اسلامی هستیم اما قلب های ما در سرزمین های اشغالی و در غزه می تپد و امید است این پیروزی هر چه زودتر رخ دهد و این فتح بزرگ نصیب جهان اسلام شود.

سلیمانی گفت: ملت ایران این افتخار را دارد که به رغم تحمل تمام سختی‌ها و مشقت ها توانست پرچمدار این مبارزه ستایش برانگیز و الهی باشد.

وی افزود: در دورانی که ویروس کرونا جهان را فرا گرفت و کشور ما نیز دچار آن شد، ما شاهد بودیم که به تدبیر رهبر معظم انقلاب بار دیگر وحدت ملی و انسجام حداکثری یک ملت بزرگ مانند دوران دفاع مقدس و دوران شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی به منصه ظهور رسید.

سلیمانی بیان کرد: در طول این دوران مردم در کنار هم قرار گرفته اند و نسبت به مشکلات یکدیگر بی توجه نبوده اند و احساس درد مشترکی به واسطه مسائل و مشکلاتی‌ که ویروس کرونا ایجاد کرده بود، دارند.

وی ادامه داد: در مواجهه با ویروس کرونا طرح مردم پایه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به همت سپاه و بسیج در استان خوزستان به برجسته‌ترین شکل ممکن اجرایی شد و به نتایج درخشانی رسید.

وی با اشاره به بحث کمک های مومنانه گفت: سپاه حضرت ولیعصر خوزستان توانست در سراسر استان با سازماندهی کمک‌های مردمی در سال ۱۳۹۹ بیش از ۸۵۰ هزار بسته معیشتی را با رعایت کرامت و عزت مردم و نیازمندان، به دست آن‌ها برساند و مرحله جدیدی را نیز از ماه مبارک رمضان آغاز کرده و در این مرحله جدید نیز تاکنون ۱۱۶ هزار بسته معیشتی در مسیر رساندن به نیازمندان با رعایت عزت و کرامت مردم توزیع شده است.

سلیمانی افزود: همچنین سپاه حضرت ولی عصر خوزستان ۲۰۰ سری جهیزیه را بین نیازمندان استان توزیع کرده‌ است. این الگوی موفق تلاش ۲۳ هزار جهادگر بسیجی برای خدمت رسانی به مردم استان خوزستان در جهت انجام تعمیرات دستگاه های سرمایشی نیز یک حرکت شایسته است.

انتهای پیام/ش/ر

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور خاطرنشان کرد: انتظار می رود در چنین روزهایی مردم با صرفه جویی برق نیز بتوانند مشکلات در این زمینه را به حداقل برسانند تا ما با مشکل مواجه نباشیم.

انتهای پیام/ش/ر
منبع: ایسنا
برچسب ها: سلیمانی ، بسیج ، اسراییل
نظرات بینندگان