کد خبر: ۱۴۶۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۴ - ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
انصارالله:

انتفاضه موشکی مقاومت فلسطین عرصه را بر دشمن تنگ کرد

پس از پیروزی مقاومت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی، سخنگوی انصارالله یمن در پیامی ضمن تبریک به ملت فلسطین، پاسخ مقاومت به تل‌آویو را انتفاضه موشکی خواند و تأکید کرد که این اقدام عرصه را بر دشمن تنگ کرد.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، «محمد عبدالسلام» سخنگوی رسمی جنبش انصارالله و رئیس هیأت مذاکره‌کننده یمن، امروز (جمعه)، در پیامی پیروزی ملت و مقاومت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی را تبریک گفت.

سخنگوی انصارالله در حساب کاربری خود در شبکه توئیتر نوشت: «به ملت فلسطین و مقاومت دلیرانه آن‌ها برای پیروزی در نبرد "شمشیر قدس" تبریک می‌گوییم. مرحله‌ای سراسر عبرت به اتمام رسید که امت [اسلامی] باید آن را به منظور آمادگی برای [دستاوردهای] بزرگتر و باشکوه‌تر مدنظر قرار دهد».

محمد عبدالسلام اضافه کرد:‌ «ملت فلسطین و مقاومت دلیرانه آن‌ها با یاری خداوند متعال از موضع قدرت و اقتدار با گشودن آتش رژیم دشمن را وادار و فرار از جهنم را بر آنان تحمیل کردند؛ چیزی که در انتظارشان بود اگر به تجاوزات ظالمانه‌شان علیه غزه ادامه می‌دادند. نبرد شمشیر قدس موجودیت "نگهبان دیوارها" (نام عملیات رژیم صهیونیستی علیه مقاومت) را به لرزه درآورد و به نفع قدس و مسجدالاقصی تحولی بزرگ رقم زد که [گام] این پیروزی در آینده را به همراه خواهد داشت».

عبدالسلام ادامه داد: «پس از آنکه جهان در برهه‌ای از زمان پشت کرد، نبرد شمشیر قدس آمد تا آرمان ملتی را یادآور شود که پاسخش [به تجاوزها] با انتفاضه موشکی برق‌آسا بود؛ انتفاضه موشکی که عرصه را بر رژیم دشمن تنگ کرد،‌ بر صورت عاد‌ی‌سازان روابط سیلی زد و خیال‌هایشان را نقش بر آب کرد».

وی همچنین با اشاره به زنده شدن آرمان فلسطین، تأکید کرد: «به اذن خداوند، اشغالگران رو به زوال هستند».

درگیری گروه‌های مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تعرض‌ها در قدس و مسجدالاقصی آغاز شد.

در این درگیری‌ که تا بامداد امروز (جمعه) در جریان بود، رژیم صهیونیستی در غالب حملات خود با هجوم به مناطق مسکونی، زنان و کودکان فلسطینی را به خاک و خون کشید که گروه‌های مقاومت فلسطین در پاسخ به این جنایت‌ها مواضع این رژیم را هدف حمله گسترده راکتی قرار دادند و سامانه گنبد آهنین در رهگیری بسیاری از آن‌ها ناموفق عمل کرد.

شامگاه روز گذشته،‌ پس از گزارش برخی منابع خبری درباره احتمال آتش‌بس، کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی رسما با توقف درگیری‌ها و آتش‌بس با میانجیگری مصر موافقت کرد.

گروه‌های مقاومت فلسطین نیز ساعتی بعد در بیانیه‌هایی جداگانه تأکید کردند که تا زمان پایبندی تل‌آویو به آتش‌بس به آن متعهد خواهند بود.

انتهای پیام/ر

نظرات بینندگان