کد خبر: ۱۴۶۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۳ - ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
فرمانده سپاه فجر فارس؛

امربه معروف و نهی از منکر در برنامه‌‎های ابتکاری کلید موفقیت است

سردار بوعلی گفت: كلید موفقیت در انجام فعالیت‌های امر به معروف و نهی از منكر و همچنین ترویج سبك زندگی اسلامی را فعالیت‌های ابتکاری است.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، مراسم اختتامیه برنامه «مهمون کوچیکا» در بستر فضای مجازی و با حضور شرکت‌کنندگان این طرح از سراسر فارس و مسئولان استان برگزار شد.

سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس در این مراسم بابیان اینکه توانسته ایم در حوزه‌ اجتماعی فعالیت خلاقانه‌ای انجام دهیم و برای امر به معروف و سبک زندگی، مصداق عملی داشته باشیم، گفت: برنامه مهمون کوچیکا جزو اولین و محدود کارهایی است که با رویکرد ایجابی در موضوع امر به معروف و سبک زندگی انجام می‌گیرد و از نظر من کلید موفقیت در این حوزه، ابتکار و کار ایجابی است و بسیار خوب است كه این كار در تمام حوزه‌ها ترویج شود.

وی خواستار تداوم چنین برنامه‌هایی در طول سال شد و تأکید کرد: بهتر است این برنامه‌ها به ماه رمضان محدود نشود و در طول سال نیز برای موضوعات فرهنگی و تربیتی، برنامه‌های خلاقانه پیش‌بینی شود و این پایه و شروع پیوند سپاه و خانواده‌ها قرار گیرد.

فرمانده سپاه فجر در ادامه باتوجه به نقش مادران را در اجرای این طرح و افزود: این کار بدون اهتمام جدی و نقش مؤثر مادران محقق نمی‌شد؛ چرا که محرک و قلب خانواده مادر است و اوست که در پیشبرد اهداف فرهنگی خانواده نقش کلیدی دارد.

گفتنی است، برنامه «مهمون کوچیکا» با ابتکار معاونت اجتماعی سپاه فجر و همکاری شهرداری شهرهای شیراز و صدرا، سازمان تبلیغات اسلامی، نواحی مقاومت بسیج و مجموعه ادارات مختلف طی ماه مبارك رمضان سال جاری در شهرستان‌های استان برگزار شد.

هدف اصلی این برنامه ترویج فرهنگ روزه‌داری از سنین خردسالی و تبلیغ سبک زندگی ایرانی-اسلامی بود و در سی روز ماه مبارک رمضان، بیش از دو هزار نفر از روزه اولی‌ها و روزه کله گنجشکی های سراسر استان که با ثبت نام مجازی به جمع مهمون کوچیکا پیوسته بودند، پیامک‌های تعاملی چند رسانه‌ای فعالیت‌های روزانه خود را دریافت می‌کردند و علاوه بر انجام فعالیت و ارسال گزارش، در مسابقات، جشن نیمه رمضان و کلاس‌های تربیتی ویژه والدین شرکت کردند.

انتهای پیام/ح/ر

نظرات بینندگان