کد خبر: ۱۴۶۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۶ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۰

اختصاص اعتبار به شهرک صنعتی دارویی بیضا

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: تاکنون ۳۰ میلیارد ریال در شهرک دارویی بیضا هزینه شده و امسال نیز ۱۰۰ میلیارد ریال اختصاص یافته است.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در بازدید معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و معاون فنی سازمان از شهرک صنعتی در حال ساخت دارویی در شهرستان بیضا گفت: این شهرک صنعتی در فاز اول در زمینی به مساحت ۱۸۰ هکتار ایجاد خواهد شد که در فاز‌های توسعه مساحت آن افزایش می‌یابد.

احد فتوحی افزود: این شهرک صنعتی از مصوبات هیئت دولت است که در آن بیش از ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی مستقر خواهند شد که پیش بینی می‌شود در این واحد‌ها برای افزون بر ۵ هزار نفر اشتغال پایدار ایجاد شود.

وی با بیان اینکه رویکرد اصلی ایجاد این شهرک صنعتی، استقرار صنایع مرتبط با دارویی و تجهیزات پزشکی و نیز فراوری گیاهان دارویی است، گفت: با توجه به اخذ رده ششم زیست محیطی امکان استقرار طیف گسترده‌ای از صنایع در این شهرک صنعتی وجود دارد.

علی رسولیان مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با بیان اینکه یکی از سیاست‌های این سازمان، ایجاد شهرک‌های صنعتی بزرگ در مناطق دارای توجیه اقتصادی و در جوار آزاد راه‌ها است گفت: با توجه به موقعیت مناسب شهرک صنعتی بیضا و نیز وجود امکان توسعه شهرک صنعتی تا ۱۰۰۰ هکتار، آمادگی کامل وجود دارد تا این شهرک صنعتی به یکی از بزرگترین شهرک‌های صنعتی استان و کشور تبدیل شود.

انتهای پیام/ع
برچسب ها: شهرک صنعتی ، شیرازه ، بیضا
نظرات بینندگان