کد خبر: ۱۴۶۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۴ - ۰۱ خرداد ۱۴۰۰
کمیته واکسیناسیون؛

عزم جدی فارس برای گسترش ایمنی عمومی در برابر کروناویروس

تمام افراد باید پیش از مراجعه به مراکز تزریق واکسیناسیون، در سایت salamat.gov.ir نام نویسی کنند تا پیامک نوبت دهی برای آن‌ها ارسال شود.

به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در سیصد و بیست و ششمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید ۱۹ در دانشگاه، با تاکید بر عزم جدی کمیته واکسیناسیون دانشگاه برای مقاوم سازی افراد در برابر کروناویروس، بر اولویت بخشیدن به روند تسریع انجام واکسیناسیون در استان تاکید کرد.

دکتر مهرزاد لطفی با اشاره به آغاز واکسیناسیون افراد بالای ۷۰ سال از پایان هفته جاری گفت: تمام افراد باید پیش از مراجعه به مراکز تزریق واکسیناسیون، در سایت salamat.gov.ir نام نویسی کنند تا پیامک نوبت دهی برای آن‌ها ارسال شود.

دکتر لطفی با اعلام اینکه افراد برای تزریق واکسن بدون نوبت و داشتن سن اعلام شده مراجعه نکنند، تاکید کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده در کمیته واکسیناسیون دانشگاه، محل و زمان دقیق واکسیناسیون کووید۱۹ به هر فرد از طریق پیامک اطلاع رسانی می‌شود؛ حضور افراد در مراکز تزریق تنها بر اساس پیامک نوبت دهی امکان پذیر است و افرادی که بدون نوبت قبلی مراجعه می‌کنند، برای جلوگیری از تضییع حقوق دیگران و اختلال در انجام واکسیناسیون، پذیرش نمی‌شوند.

وی از اطرافیان سالمندان دریافت کننده واکسن خواست تا ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی نظیر استفاده مداوم از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی و پرهیز از حضور در تجمعات به ویژه دورهمی‌های خانوادگی، بیشتر مراقب سلامتی خود و آنان باشند.

انتهای پیام/ع
برچسب ها: واکسن ، شیرازه ، کرونا
نظرات بینندگان