کد خبر: ۱۴۶۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۶ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۰

سپاه فجر استان فارس به مناسبت سوم خرداد بیانیه‌ای صادر کرد

سپاه فجر استان فارس به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و همچنین پیروزی جبهه مقاومت فلسطین بیانیه‌ای صادر کرد.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، سپاه فجر استان فارس، بیانیه ای به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و همچنین پیروزی جبهه مقاومت فلسطین منتشر کرده است.

متن این بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
 سوم‌خرداد سالگرد حماسه عظیم آزادسازی خرمشهر ،روز ملی مقاومت یادآور نقطه عطف سال‌های روشن دفاع مقدس و روزهای غریب اتکای مظلومانه آسمانی ترین انسان هایی که گمنامی جهاد در راه خدا و فضیلت های معنوی دفاع از شرف و نوامیس و ارزشهای مقدس این خاک پاک را بر مادیات و شهرت دنیوی ترجیح داده و به سرافرازی ماندگار پیوند خورده اند.

 بی تردید سالروز حماسه فتح خرمشهر فرصت مغتنمی است برای بازبینی و بازشناسی تاریخ بلند مقاومت ملت ایران آنهم ملتی که با انقلاب خونین خود راه جدیدی را فراروی بشریت گشود.

روز آزادی خرمشهر در عملیات پیروزمندانه بیت المقدس نمادی غرور انگیز و به یاد ماندنی از استقامت و پیروزی ملت در دفاع از کیان ایران اسلامی است.

 این روز نماد وحدت همبستگی ملی و حضور شجاعانه مردم و نیروهای مسلح در عرصه دفاع از تمامیت ارضی کشور بود و این رخداد بزرگ ،فراتر از یک حادثه تاریخی، منشاء تحولات شگرف در روند جنگ تحمیلی و معادلات میدانی آن شد ،  آنچنان که تداوم این میراث درخشان در پیروزی جبهه مقاومت فلسطین در جنگ ۱۲ روزه با اسرائیل غاصب متجلی گشته و موازنه وحشت را بر آن رژیم کودک کش تحمیل نموده است.

 امروز اگر چه ابزارهای دشمنی و مخالفت با ملت ایران تغییر یافته اما جمهوری اسلامی ایران به دشمنان ثابت کرده که در راه پیشرفت وتوسعه و حفظ ارزشهای متعالی خود هر لحظه آماده از خودگذشتگی و خلق حماسه‌ای دیگر با رنگ و بوی سوم خرداد است .

سپاه فجر استان فارس این روز بزرگ را به همه خانواده های معظم و معزز شهدا ،جانبازان، آزادگان و رزمندگان وآحادامت انقلابی  تبریک عرض نموده و از خداوند متعال میخواهیم بیش از پیش به سربازان این نظام و انقلاب اسلامی قدرت و توان عنایت فرماید تا بتوانند به بهترین  نحو در راستای اعتلای انقلاب اسلامی گام بردارند و پرچم این نظام مقدس را تحت زعامت ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای مدظله العالی به دستان مبارک حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف برسانند.

انتهای پیام/ع/ر
نظرات بینندگان