کد خبر: ۱۴۶۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۴ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
با استفاده از ظرفیت ناوگان حمل و نقل کالای فارس؛

۴۲ هزار تن گندم در فارس تا کنون حمل شده است

یزدانی گفت: حمل گندم در شهرستان های لار و لامرد به پایان رسیده است و هم اکنون در شهرستان های قیروکارزین، فراشبند، کازرون و حومه، نورآباد ممسنی در حال انجام می باشد.
به گزارش سرویس اقتصادی شیرازه، علی یزدانی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس بعدازظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران گفت: با توجه به فصل برداشت گندم در استان فارس به عنوان یکی از کالاهای استراتژیک، برنامه ریزی ها و اقدامات مناسبی صورت پذیرفته و تا کنون نیز هماهنگی های خوبی با کانون انجمن های صنفی رانندگان و انجمن های تحت پوشش، اداره غله، انجمن های صنفی شرکت های حمل و نقل و… صورت پذیرفته است. 

یزدانی افزود: بر اساس برنامه ریزی های صورت پذیرفته و با توجه به شرایط برداشت گندم در استان، از ابتدای خرداد تا پایان تیرماه نیز در مابقی شهرستان های استان مثل شیراز ، کوار ، جهرم ، استهبان ، مرودشت ، بیضاء، زرقان ، ارسنجان ، بوانات ، خرم بید ، آباده ، اقلید و بخشی از شهرستان سپیدان حمل و جابجایی گندم انجام خواهد شد . 

به گفته معاون معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس، در استان فارس با توجه به تعاملی که بین تمام بخش ها وجود دارد از تمامی ظرفیت های ناوگان حمل و نقل ملکی و شرکت های حمل و نقل کالای استان جهت حمل گندم استفاده شده و امید داریم مطابق برنامه ریزی ها نیز ادامه کار پیش برود.

انتهای پیام/ح/ر
نظرات بینندگان