کد خبر: ۱۴۶۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۲ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
در دهه کرامت؛

محفل انس با قرآن مخصوص خواهران شیرازی برگزار شود

حجت الاسلام سلامی معاون فرهنگی حرم مطهر شاهچراغ(ع) گفت: می توانیم محفل انس با قرآن مخصوص خواهران در دهه کرامت به صورت ویژه داشته باشیم.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، حجت الاسلام و المسلمین احمد سلامی، امروز  در جلسه کمیته بانوان و خانواده ستاد بزرگداشت دهه کرامت فارس که به میزبانی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس برگزار شد، گفت: برنامه های دهه کرامت به صورت فاخر برگزار شود و برنامه ها باید به تعداد محدود ولی با کیفیت خوب برگزار شود.

وی افزود: همه ساله پیاده روی بانوان را داریم که از حرم مطهر حضرت «ام احمد (س)» تا حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار می شود که کار بسیار ارزشمندی است چرا که خواهران چادری با راهپیمایی در این مسیر حضور می یابند و نمایش حضور بچه های مذهبی است.

حجت الاسلام والمسلمین سلامی با بیان اینکه سه ماه است که محفل انس با قرآن ویژه بانوان در حرم مطهر، چهارشنبه شب ها در سالن «دارالذکر» برگزار می شود، اظهار داشت: می توانیم محفل انس با قرآن مخصوص خواهران در دهه کرامت به صورت ویژه داشته باشیم.

معاون فرهنگی و ارتباطات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) با اشاره به اینکه تجلیل از بانوان موفق اسلامی است، تصریح کرد: بانوان مختلف در زمینه های مختلف ورزشی، فرهنگی، اجتماعی و دینی می توانیم مورد تجلیل قرار دهیم و این برنامه می تواند در ایام میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه حضور خواهران برای تجدید میثاق در حرم مطهر بسیار ضعیف بوده است، اضافه کرد: امیدوارم امسال حضور بانوان در مراسم تجدید میثاق قوی باشد.

به گفته حجت الاسلام سلامی، خواهرانی که علاقمند باشند می توانند به عنوان خادمین افتخاری فرهنگی معرفی شوند و می توانیم این برنامه را در ایام میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) آغاز کنیم.

انتهای پیام/ح

نظرات بینندگان