کد خبر: ۱۴۶۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۴ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۰
معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص)؛

غزه یکی از خرمشهرهای عصر کنونی است

سردار اسدی گفت: آنچه سرنوشت ما را به عزت گره میزد میدان است و آنچه تا امروز ثابت شده این است که مذاکره با شیطان هیچ سودی ندارد.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، سردار محمد جعفر اسدی معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) در همایش بصیرتی بسیجیان به مناسبت سالروز سوم خرداد آزادسازی خرمشهر در حرم مطهر شاهچراغ(ع) گفت: در اوایل پیروزی  انقلاب اسلامی در همه جای کشور برعلیه انقلاب با کمک شیاطین شرق و غرب قائله های مختلفی برای تجزیه کشور و شکست انقلاب رقم خورد.

وی افزود: بعد از پایان قائله ها جنگ بر ما تحمیل شد و  34 شبانه روز دو لشکر عراق پشت درب یک شهر به نام خرمشهر نتوانستند وارد شوند با اینکه یک دانه مین و یک متر سیم خاردار سر راه انان نبود و همچنین هیچ سلاح پیشرفته ای را نداشتیم.

سردار اسدی با اشاره به مقاومت ایرانیان در خرمشهر منجر به 34 روز شد، گفت:  ارتش عراق وارد یک کشور مانند کویت می شوند و طی شش ساعت کشور کویت کاملا تحت تصرف در می آید.

این سردار دفاع مقدس با تاکید بر اینکه برگ دوم تاریخ  از سال دوم جنگ با شکستن حصر آبادن آغاز می شود، خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح ایران فتح الفتوحی تحت عنوان فتح المبین رقم می زنند که برای بابی برای فتح خرمشهر بود، حدود 6 هزار کیلومتر از خاک از جمله خرمشهر را آزاد می کنیم.

وی تصریح کرد: موانع ضد هلی برن، ضد تانک و نفر پیاده را در خرمشهر به گونه ای کارگذاشته شده بود  که صدام یقین کرد که کسی نمی تواند وارد خرمشهر شود؛ همچنین بیان کرد که اگر ایرانی ها بتوانند وارد خرمشهر شوند من کلید بصره را خواهد داد، 22 شبانه روز جنگ تمام عیار رخ داد.

به گفته معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص)، در 22 شبانه روز در جنگ خرمشهر از یک پرس غذای خوب و یک خواب راحت دریغ کرده بودیم، اما از همه موانع عبور کردیم و خرمشهر را فتح کردیم.

وی ادامه داد: حضرت امام خمینی(ره) فرمود خدا خرمشهر را آزاد کرد، همه می دانند ورود به خرمشهر کار هر کسی نبود، اما باز پس گیری کویت با بالاترین سلاح های پیشرفته بیش از 6 ماه زمان را در کنار یکدیگر بگذاریم و بگوییم این کار بچه مسلمانان و این کار استکبار جهانی است، اگر شخصی این دو را با یکدیگر قیاس کند با عنوان بازپس گیری خرمشهر و کویت آن زمان می دانند بچه چه زحمت هایی کشیده اند.

سردار اسدی اقدامات اخیر جوانان غزه را مورد اشاره قرار داد و افزود: غزه نیز یکی از خرمشهر ها است، همچنین هزینه های موشک فلسطین به پول ایرانی 20 میلیون تومان است اما کسی بیان نمی کند که موشک گنبد آهنین اسرائیل چند میلیون دلار هزینه دارد و هیچ کارایی ندارد.

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) گفت: در خرمشهر حدود 60 هزار نیرو حضور داشت که 19 هزار نفر آنان اسیر شدند، اما یک عده نادان بیان می کنند اگر آمریکا حمله کند یک ساعته ما را نابود خواهد کرد، آمریکا هزینه های بسیاری را انجام داده اما نتوانسته هیچ غلطی کند، یک سردار ما در عراق را ترور کرده و به این کار افتخار می کنند.

وی با طرح این سوال که چرا باید دولت مردان از یک ترورسیت هراس داشته باشند؟ اظهار داشت: از این رو باید در انتخابات یک شخصی را انتخاب کنیم که ما را با این پرونده افتخار آمیز به ذلت نکشد، باید تلاش کنیم انتخابات با عظمت و انتخاب یک فرد شایسته رقم بخورد.

سردار اسدی خطاب به مسئولین و مردم تاکید کرد: آنچه سرنوشت ما را به عزت گره می زد میدان است و آنچه تا امروز ثابت شده این است که مذاکره با شیطان هیچ سودی ندارد؛ مانع مذاکره نیستیم اما باید با عزت و سربلندی رقم بخورد، مذاکره ایباید باشد که پیچ آن در میدان باشد.

انتهای پیام/ح/ر
نظرات بینندگان