کد خبر: ۱۴۶۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۱ - ۰۴ خرداد ۱۴۰۰

«حرف نو» شبکه فارس برای انتخابات

ویژه‌برنامه «حرف نو» ویژه انتخابات ۲۸ خرداد در صدا و سیمای مرکز فارس در حال تولید و پخش است.

به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، علی‌رضا باغبان‌منش معاون سیمای شبکه فارس با بیان اینکه ویژه‌برنامه «حرف نو» ویژه انتخابات ۲۸ خرداد در صدا و سیمای مرکز فارس در حال تولید و پخش است، گفت: در این برنامه با دعوت از استادان دانشگاه، دانشجویان و اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان در قالب میزگرد ابتدا توسط استادان و کارشناسان مطرح و محور بحث مشخص می‌شود و سپس هر یک از حاضران در برنامه نظرات و دیدگاه‌های خود را در مورد وظایف اعضای شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر بیان می‌کنند.


وی افزود: در برنامه «حرف نو»، افراد بصورت آزاد و با رویکرد تفکر انتقادی عملکرد شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر را در پنج دوره گذشته تجزیه و تحلیل و در برنامه بیان می‌کنند.

باغبان‌منش بیان کرد: این برنامه در فضای دانشگاهی، ایلیاتی و روستایی ضبط می‌شود تا مخاطبان برنامه با همزادپنداری ارتباط مناسبی با این برنامه برقرار کنند.

معاون سیمای شبکه فارس افزود: این برنامه با استفاده از واحد سیار با چهار دوربین ضبط می‌شود و محور اصلی موضوع برنامه، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر است ضمن اینکه اشاره‌ای هم به سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری می‌شود.

بنا بر این گزارش، برنامه «حرف نو» در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای روزهای زوج از سیمای شبکه فارس ساعت ۲۳:۳۰ روی آنتن می‌رود و روزهای فرد این برنامه بازپخش می‌شود.

برنامه «حرف نو» به تهیه‌کنندگی علی داورپناه، تصویربرداری حسین سلطان‌پور، احمداحمدی سعدی، سید مرتضی طباطبایی، علی طلوع، احمد علی حیدری، صدابرداری سیدجواد هاشمی و غلامرضا عادل در سیمای شبکه فارس تولید شده و تا ۲۸ خرداد زمان برگزاری انتخابات پخش می‌شود.

انتهای پیام/ع

نظرات بینندگان