کد خبر: ۱۴۶۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۲ - ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
جانشین فرمانده سپاه اقلید؛

انتخاب درست و اصلح در مسیر توسعه و پیشرفت کشور تاثیر گذار است

جانشین فرمانده سپاه اقلید با بیان اینکه انتخاب اصلح نشان دهنده میزان بصیرت، شناخت و سطح آگاه جامعه است، تصریح کرد: دقت در انتخاب درست موجب می شود، مسیر کشور به سرعت در راه توسعه و پیشرفت پیش رود.

به گزارش سرویس شهرستان‌های شیرازه، سرهنگ مهدی نظری در گفتگو با خبرنگار این رسانه با اشاره به اینکه انتخابات  خلق حماسه ای عظیم به دست مردمی فهیم است که به معنای واقعی کلمه، در موضوع مردم سالاری دینی نقش آفرینی می‌کنند، گفت: اهمیت انتخابات با دو موضوع مشارکت حداکثری و انتخابات اصلح، آنچنان مهم است که هراندازه مشارکت بالا باشد موجب اقتدار کشور جمهوری اسلامی ایران شده و به عنوان یک پشتوانه قوی و کلیدی برای کشور و جایگاه اجرایی ریاست جمهوری است.

نظری افزود: مشارکت پرشورتر در انتخابات، علاوه بر اینکه موجب امیدآفرینی برای افرادی است که در داخل و خارج کشور، همراه و همگام با انقلاب اسلامی هستند، باعث یأس و ناامیدی برای دشمنانی است که چشم طمع به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی دوختند و دشمن این ملت بوده و تحمل پیشرفت این نظام را ندارند.

جانشین فرمانده سپاه اقلید با تاکید بر انتخاب درست و اصلح، عنوان کرد: انتخاب اصلح نشان دهنده میزان بصیرت، شناخت و سطح آگاهی است.

وی افزود: امروزه با توجه به نقش و کمک وسایل ارتباطی، حضور هادیان روشنگری و افراد آگاه، می‌توان انتخابی درست داشت به گونه ای که مسیر کشور به سرعت در راه توسعه و پیشرفت قرارگیرد.

انتهای پیام/ع/ر
نظرات بینندگان