کد خبر: ۱۴۶۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۳ - ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
فرمانده سپاه فجر فارس در گفتگو با «شیرازه»:

پاسداران انقلاب اسلامی فراتر از جریانات سیاسی در انتخابات به فکر کشور و انقلاب هستند

سردار بوعلی گفت: پاسداران انقلاب اسلامی فراتر از جریان های سیاسی به فکر کشور و انقلاب هستند و حمایت از جریانی ندارند و بر حضور پرشور و فعال در انتخابات تاکید دارند لذا در انتخابات مصداقی ورود نمی کنند؛ هرکسی که به تایید می رسد انشالله بتواند قدمی در راه مردم بردارد.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس در گفتگو با خبرنگار این رسانه ضمن تبریک سالروز فتح خرمشهر و پیروزی شکوهمند رزمندگان جبهه مقاومت گفت: عزت و سربلندی بدهد و به رزمندگان اسلام اعتماد به نفس دهد تا در میدان ایستادگی کنند. 

وی افزود: سرآغاز مقاومت کنونی به دفاع مقدس بر می گردد، روز مقاومت به مدافعان اسلام یادآور می شود که حتی اگر با دستان خالی باشند اما باید در میدان ایستادگی کرد چرا اینکه نصرت الهی حتمی خواهد بود.

سردار بوعلی با بیان اینکه جبهه مقاومت در یک برهه‌ای دست خالی و در پایین‌تر از حد نظامی بودند، اظهار داشت: اما اکنون در اوج خود هستند و مقاومت امروز برتر را دارد، امروز می تواند در مقابل همه بدخواهان که قصد تهدید آرمان های اسلامی را دارند، ایستادگی کند.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به دست آوردهای کنونی جمهوری اسلامی ایران، تاکید کرد: چیزی که به سختی به دست می آید را نباید به آسانی از دست بدهیم، انقلاب اسلامی امروز دارای آرمان های بلندی است که امروز دشمنان مجبور هستند تا در محاسبات خود متوجه ایران باشند.

وی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران به خاطر تمامی شهدای که تقدیم کرده دارای این عزت است لذا جمهوری اسلامی ایران روز به روز به اوج خود می رسد و مردم نباید به شیطنت ها و تبلیغات دشمنان اهمیت دهند و از آرمان های خودمان دست بردارند. 

سردار بوعلی قدرت نظامی ایران را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: امروزه دشمنان در عرصه میدان در مقابل ما عاجز شده است؛ قبول داریم که در موضوع اقتصاد و مدیریت مشکل داریم اما دست آوردهای ما در عرصه های مختلف خیلی بیشتر بوده که باید توجه داشته باشیم. 

فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به اینکه امروز ما در برابر شهدا، مردم، نسل آینده مسئولیت داریم تا به پای انقلاب بایستیم، اظهارداشت: ایران مسلمان نمی تواند نسبت به خاک، مردم و نوشت کشورش تعصب نداشته باشد لذا همه ما در انتخابات شرکت فعال خواهیم داشت چون خواست دشمنان ذلت ایران است و انتخابات کم رنگ شود.

به گفته سردار بوعلی، پاسداران انقلاب اسلامی فراتر از جریان های سیاسی به فکر کشور و انقلاب هستند و حمایت از جریانی ندارند و بر حضور پرشور و فعال در انتخابات تاکید دارند لذا در انتخابات مصداقی ورود نمی کنند؛ هرکسی که به تایید می رسد انشالله بتواند قدمی در راه مردم بردارد.

فرمانده سپاه فجر فارس معتقد است که مردم از بین داوطلبان تشخیص می دهند که چه کسی به رفع مشکلات این کشور کمک می کند لذا برای حضور پرشور مردم باید تلاش صورت گیرد تا برگ زرینی در افتخار این کشور و این استان افزوده شود.

انتهای پیام/ح/ر
نظرات بینندگان